Saturday, December 19, 2009

Selamat Pengantin Baru Yana Sepupu ku

oh,,,jam 5.00 petang
majlis kenduri hampir tamat
watashi berbaju kebaya hijau pucuk pisang
dah relax depan lappy hitomi

kaloo bukan sepupu neh dah ,jgn harap la watashi nak join wat keja2 cani
wat plak sebelah umah kan

uhuk...

"pstt..itu yg anak Zack yg putus tunang tuh" bisikan yg wat telinga watashi panasaaaa..

"hana, pesal tak kawen lg??ciannyaaa"
oohh..kalo kesian kan watashi tolong jgn cakap pape ok...

"hana mandi bunga je lah.." wah..confident okeh suh watashi mandi bunga..kang kalo watashi mandi over laku makcik nak jadi broker saya ke?

the only mak sedara yg nampak very supportive adalah mak ndak watashi
tak habis2 bg semangat luaran dan dalaman

kenkdangan watashi rasa letih arrr..
diorang tak faham ke..
jodoh ajal pertemuan di tangan tuhan?


dah la korang..
malas nk type emo2 gini..

ah..tolong ye...
kalo korang nak komen..jgn sangkutkan dengan sesapa
muahahahha..

5 comments:

hisham said...

slmt....hehe...u bile plak..jgn tggu lame2..nnti masuk angin...hehe

shasha said...

hmm...biar la apa org nak kata...janji hana happy...dah...

Lifesaver said...

er..hana...hana..ko bila nak kawin?

Hazzy Ishak said...

hana
haz sunyilah...
ada petua tak macam mana nak hilangkan rasa sunyi tu?

puterikurekure said...

ala hana, wat dek je.

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer