Monday, December 14, 2009

Oh Panasssnyaa....



dari kanan : ayahanda Zack,bonda Zai, Mertua Abg Mak Ton
Akak Ipar k.Aziah with Asma',Abg Ustaz Fauzi,
Paling Tinggi Ady,Hitomi yg pendek,yg takde dalam gambar sebab tido, aufa hilma dan tukang amik gambar budak darjah 1,Aaliyah MArdiah
Yg meroyan Bf pegi Taiwan
Super Nia Hana


yeahh...ini adalah percutian keluarga

OoOoo... ai tak biasa lagi dengan cuaca panas disini
later i sambung okeh!
kakakaka

p/s- tshirt yg KIng beli kt UK.pegi UK dapat samurai tuh..ahakss
mak suka nokss

PS2-currently, watashi superbz..uhuhuh

11 comments:

Mr PenyuBiru said...

wah! pergi cameron.bestnyer...

shasha said...

dah lama tak pegi cameron...!

Hazzy Ishak said...

ada apa dengan cameron??
hah jawab jawab

puterikurekure said...

ehem. kite maybe naik cameron weekend ni kot.
:)

puterikurekure said...
This comment has been removed by the author.
Lifesaver said...

nape ko tak ajak aku!aku frust ni!

hisham said...

salam..wah..cuti2 msia nmpak..bile king blik dri taiwan,,??..

~ mizzAmy ~ said...

seronoknya... silap2 by the time watashi kat CH tuh terserempak dengan Wan amy. dia pun ke CH jugak..

Super Nia Hana said...

penyu
best!!destinasi idaman kalbu

shasha
ms watashi pegi tu dah sejukk...
sha kena pegi sha..!

hazzy
cameron ada udara yg sejuk dan segar
ceaaawahhh

intan
wow...2nd honeymoon ekkk...

lifesaver
kang jenuh watashi nak kena pimpin ko!ahaksss

hisham
insya allah next week kut,
nape?rindu ekk..ahahahaha

amy
wahh...yeke!!

Redbloodsnow said...

asyik g cameron jek hana nih taw. jelesss ahhh.. psst.. lenkali gi cameron ckp ek. leh zie kirim beli strawberry tea

:) hikss

Super Nia Hana said...

zie
ekekekeeke..apa boleh buat zie..
tempat kegemaran!

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer