Tuesday, December 8, 2009

Apa Yg watashi nak sgt tahun neh...

azam this year..
dah ada 2 yg tercapai.
1. Kereta

yeah..watashi dah dapat Vina
cute mcm watashi
warna putih suci murni,mcm minyak masak

2. lappy

pun dah dapat bebaru nih
HP Pavilion.
cantik menarik mmg da bom
sgtlah jakun lappy ada remote

nk shut down pun leh tekan butang noksss
watashi jadi cam "whoaaaa....."

yg watashi tak dapat plak??

1. handphone baruHTC Diamond2

ini handphone King punya
watashi sgt jeles.
watashi nak beli satu..
sbb handphone watashi dah tak besh**ceaa..alasannn
::memula terkinja-kinja nak hp neh,tp rasa cam..ehh ramai sgt pakai..tak jadi::

so watashi usulkan kt dia apa yg watashi nak
SONY W995

::kaler merah idaman kalbu::

nak bayar bulan2 la kan
*kan company watashi ada koperasi-ceaa..wat muka kerek sket..uwekksss

sekali tau hape king wat??
dia siap bentangkan budget bulanan watashi
kereta,minyak,makan, insurans,sewa bilik, duit poket parents..
::hah..ini perbelanjaan bulanan..ada bran?::

ms tu arr..watashi cam melopong semacam..
pastu rasa mcm nak nangis...
yelaaa..yelaaahhh...

angkat bendera putih..
tak jadi beli dah..
biar la watashi karamkan perasaan tu kann..

tggu jelah sesapa sponsor
pastu watashi nak tayang kt king
Hikssss.....

owhh..satu lagi..!
yg takkan tercapai tahun nihhh

July 2009
sepatutnya pada tarikh ini..
watashi dah pun bergelar isteri kepada seseorang
ahaksss....
Allah Maha Mengetahui bukan?
hanya Dia yang tahu apa yg TERBAIK utk umatnya.
menyesal?
TIDAK!

sebaliknya, watashi bersyukur dengan perubahan yg telah berlaku pd dia
daripada seorang panazz baran kepada org yg lebih merendah diri dan sopan santun
daripada seorang jahil agama kepada org yg mula menjaga solat dan mendalami agama
good for him.

itu sj yg watashi tahu daripada kawan2 yg keja sama watashi.
kalo diorang tipu, watashi tipu lah
:)

macam pernah watashi bgtau dulu..
"watashi nak sangat suami watashi jadi imam kepada watashi dan anak-anak"
amin..

itu adalah saat yg paling sweet and bahagia sekali dalam hidup watashi
Berat kan?tak semua lelaki leh pikul tanggungjawab cani.

korang setuju tak?
eh..demandkah watashi?

:)
p/s- AD,saya sayang kamu

9 comments:

shasha said...

sha pun nak handphone baru..tapi duit bonus dah byk plannya...takkan dapat la jawabnya...

Hisham said...

fulamak...best2la gadjet...cam PC faor la plak..hehe..bape RM abis???..hp tu u pnjam je bro King punyer...hehehe

Hisham said...

fulamak...best2la gadjet...cam PC faor la plak..hehe..bape RM abis???..hp tu u pnjam je bro King punyer...hehehe

en_me said...

sweetnyerrr..

puterikurekure said...

hana tau tak. kite tgk gadget yang hana ada kite melopong tau!

bestnyeeeee..........

:)

Pocket said...

Pocket pun nak Lappy jgak!!
kalau ada bonos taun ni,
bayor suma kredit kad dulu,
then blu lappy guna 0%!!
yeaaa!!

tu pun kalau bonos buleh bayor
kredit sampai abih la kan.. hahahah

jeles ngan lappy me,
nak lap anda buleh?

Super Nia Hana said...

shasha
watashi pun sebab kebetulan ada koperasi..kalo tak mmg tak merasa jugaklah jawabnya...

hisham
mmg nak pinjam*dah aa kt tangan pown..ahahaha...
tp tak berani arr...King tu sgt cermat.kalo watashi guna..kang clumsy..calarr...nangesssss.....

en_me
kan??kan??kan??kan??
abg watashi gittew tauuu..watashi jelessss sangat..watashi NAKKK NAKK NAKK NAKKK NAKK NAKKK!!!

intan
watashi memula dapat pun melopong gak..huhuhuhuh..
watashi nak Hp!!!uwaaaaa...!!!

abg pocket
hikssss....bestnya ada bonus..watashi dapat saham jek every year ..baru jek jual..ayah wat rumah!timing mmg kena..pandai!
lappy neh?nnt wat barter berjadual..ahaksss

Lifesaver said...

napa azam aku satu pon tak tercapai????????? adus..........camne ni?

Super Nia Hana said...

nest year azam ko tercapai
dapat baby!

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer