Tuesday, December 8, 2009

1 new message...!


"tolong tunggu sayang,dah tak lama.. jgn nikah dgn org lain..please sayang.."

ini sms yg watashi dapat pg td sebaik saja watashi buka
number telephone yg lama

apa yg watashi rasa?
tak ada apa-apa perasaan pun

watashi dah pernah cakap dulu
jgn khianati watashi
jgn sakitkan hati dan tubuh watashi

cukup-cukuplah..

i forgive but i dont forget.

nak datang rumah watashi?
silakan..

itupun kalau kamu boleh dapatkan yakinkan
ayah, umi dan keluarga watashi semula..

Adios!


11 comments:

cHeRyNa PiReS said...

sakitkan badan itu sudah melampau...
things happened for reason..
tp kalau takde penjelasan...well, susahlah.

Super Nia said...

kan?

sakit sangat nk ditanggung

Lifesaver said...

huh!!!sudah ludah mau jilat balik??no way!berkahak hijau tu!

Super Nia Hana said...

LS
:)
kalo dia berubah jadi yg lebih baik pun,ada yg gadis yg terbaek utk dia
tp bkn watashi

Jard The Great said...

ehehe... hana dpt keberanian mcm neh sbb hati da dicurik org lain..

Super Nia Hana said...

jard..
=) kadang2 melompat jugak.ahahahaha
dunia..duniaa..

~ mizzAmy ~ said...

dulu2 dia nak buang ekh, bila kita dah ada yg lain. baru lah mula nak jilat balik. emo lah pulak...

amy suka je watashi dengan the king. so, jangan suka2 kat org lain tau. :P

Super Nia Hana said...

MA
ehehehe..insya allah.

puterikurekure said...

hoh! tu diaaaa...

jangan sekali2 anggap perempuan ni hati lembik. kalau sekali buat keputusan, jgn harap nak patah balik!

chewah!

Super Nia Hana said...

lantaklah kan..
watashi dah malas nk pk dah

Lifesaver said...

betul3...takpe..kita mesti setia pada yang SATU!

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer