Tuesday, December 15, 2009

Amboiii Puan Capaaaa.....dahsyat ko...

tabley baca korang klik le...
mcm tak biasa kan..

..

ahahahahaha...
Puan capa terhebat..
tips ko memang bombastic ok....

sampai keywords watashi pun diorang cari ko..

sape puan capa ittew..??

tak lain tak bukann...
LIFESAVER laaaaa...
sape tak kenal minah gegila ni mmg kencing malam arr malam nihh..
ahaksssss *gurau weyhh ..gurau!!
ahahahahaha

ko bg tips suami isteri 18sx sgt arr...
sbb tu yg diorang cari..
habih arr ko..
ku report kt MR KE nak?
biar korang men kejar2 dlm rumah
ahaksss...

yg satu lagi plak..
ha...yg ni rasanya apa kes ekk?

bubur babi wanbinlin?

hamboihh....

6 comments:

Jard The Great said...

cik capa mmg lawak ar..

Super Nia Hana said...

diapaling sempoi yg watashi kenal
tp muka tak menahan ok..
ayu giler
akakakaka

matrix01 said...

Oit! Oit! Patutlah tergerak hati saya nak masuk blog awak hari ni... Ada cerita bubur babi rupanya...

Mr PenyuBiru said...

aku syak org tu salah taip kut, patutnya "cara" tetapi tertaip "capa" . aku syak cik capa yg salah taip kut.hehe

Super Nia Hana said...

matrix

haaa.....itulah..watashi syak itu semua peminat setia kamu


penyu
capa mmg byk tips yg pelik2 ttg hubungan suami isteri

Lifesaver said...

patutlah semalam mata aku terkelip2 belah kiri ni...aku siap suruh mr KE tolong tiupkan...tak baik2...rupa2nya....korang mengata2 aku di blkg..aku mmg terkencing la smlm...sape punya angkara tu...sila baiki balik nama aku yg suci lagi murni ni....aku dah cuak2 sejuk dah...kalo mr KE baca...abis la!

hohoho!

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer