Monday, December 28, 2009

MANGKOKKKK..!!!!!!!!!!!!!

sorry,watashi adalah sgt tension tahap tapir kurapan peringkat 80 neh

marah yg hammat sgt
sangat2!

pengajaran yg watashi dapat daripada sejarah watashi adalah...

"harta aku,harta aku.harta ko,harta ko"

"jgn terlalu baik hati dengan memana lelaki selagi diorang tak jadi suami korang"

"jgn jadi mak sanggup,buang masa!!"

"kalo rasa lelaki tu mula mengikis korang,sayang mcmana pun korang dengan lelaki tuh,kikiskan saja perasaan tu dlm hati korang"

"lelaki mengikis duit org lagi teruk dari perempuan mata duitan!"

"susah senang bersama kunun.puiiiiii..!"

serius,watashi serik sesangat!! tolonglaaaaaaaa...........!!!!!!!

ye,.ye..watashi emo,so what?!

skang dah jadi cani...ada keko nak tolong watashi?

utk org tuh,

"weyh!!!bayar arr!!!"

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

errr....

Redbloodsnow said...

nape nih dear... :( sabo eh...sabo. pssttt..nak agreed gak nak satu pekara.. YUPP LELAKI YG NGIKIS DUIT PEREMPUAN LG TEROK DR PEREMPUAN MATA DUITAN...huhu

puterikurekure said...

jap2...ni bukan King yang buat pangai kan?

Pocket said...

ok lah!!
nanti pocket bayar lah,
bonus ni ciput sangat,
tak sempat lak nak bayar..
tunggu gaji buleh?



kenapa ni dik?
ada lelaki mana plak yg duk ngikis
wit dik nii?

Lifesaver said...

aku paham perasaan ko....ko rasa nak cekik2 je laki tu kan????

~ mizzAmy ~ said...

watashi, kenapakah?? jangan cakap king dah la. aisshh, baru je happy-happy.

Super Nia Hana said...

dear all.
tu sejarah dibelakang watashi

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer