Tuesday, April 18, 2017

Aktiviti Disekolah Adra MK


video

siap tongkat dagu penangan ubat demam mungkin
adra adra. hohohoh

Friday, April 14, 2017

Dec 2016. cuti balik kg

jan baru nak cerita ahahahhha

selamat tahun baru semua
sejak fb ada ni makin malas nak update blog.
tp mak gigih jugak sbb tau senang nak retrieve blog ni lg daripada fb
















Leaflet April Promo plakkk adudududud







wassap hakak kalo nak beli tupperware murah ye, byeee!!!

0132896050

Wednesday, April 5, 2017

April Promo!








wassap akk ye kalo nak order
0132896050

like juga page hakak:
Tupperware Bushido

Wednesday, February 1, 2017

Adra 1st day at School

 antara fesyen fesyen yang boleh di lihat,tudung sangkut kt bahu je,
ko mampu dik non..adududu anakk

yang ni langsung terus tade tudung nya
ni bukan tantrum ye,ni namanya tengok tv


pesen rambut  jambul dedepan
2017-adra dah 4 years old.dah sekolah pun


 cepat nya masa berlalu,
lantas ibu pun rasa dah sangat tua dah ha
ahahahahha

Wednesday, January 4, 2017

Video Muzik Ajari Aku Anuar Zain




WELL, BILA WATASHI SEDIH, watashi suka sangat dengar lagu anuar zain

ahahhahah..ni gelak dalam sedih.korang apa tau

muahahhahaha

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer