Wednesday, December 30, 2009

ohh..ada request gedik okeh!

ada ke patut...
watashi request lagu kt korang..
ada plak wat request gedik kt watashi..
dia cabar watashi letak lagu or VC yg paling gedik
cea...cabar nampakkk....!
godek-godek PC
tade plak..kenyit2 kt akak finance sebelahh
fuhhh....message dapat di inteprasi dengan baik sekali
zasss...dia antar email kt watashi..
maka..terlahirlahhhh VC dan lagu yg menyetap jantung watashi ini
-gedik2 pun pernah nyanyi dengan akak finance yg lama.giler lah!
giler manja lagu nih
ada sesapa sakit jantung?
makan ubat siap2
watashi risau kegedikkan ini adalah terlampau dan jantung korang tak mampu untuk menampung impak yg terhebat..!

video


yeahh..ditujukan khas untuk blogger yg neh!

lately mmg watashi sayang bangat kt minah neh

tatau nape..ahahaha

ye..ye...selain daripada itu lagu ni utk KING

kasi berdarah idung dia

ahahahahahha

7 comments:

Hazzy Ishak said...

hahahaha...
semua berdarah watashi kalau dgr lagu neh...

Super Nia Hana said...

hazzy
ahahahaha!!!
ni namanya gedik manja
itu yg berdarah tuh

Lifesaver said...

aku rasa bukan hidung je aku berdarah, telinga, mata, mulut semua berdarah...kalo gi pakar ni..mau kena riban2...nyesal btol aku dgr lagu ni..oh!!!mr KE!!tolong!!!nasib baik pose gedik ko takde. aku dah takut benda lain berdarah plak...

Super Nia Hana said...

Life saver
ahahahahaha...
pose aku gedik kang watashi takut ada pertempuran darah plak kang
muahahhaa

en_me said...

tenet me slow, xleh nak men youtube ghitewww.. uhuhu

~ mizzAmy ~ said...

hahahaha... dah lama tak dengar lagu ni. berdangdut plak pagi nih. hahahaha...

Lifesaver said...

pertumpahan darah????? jgn aku terberanak sudah :)

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer