Wednesday, July 21, 2010

Pilih Yg Ori.Katakan tidak pada cetak rompak

ok...atas ni..pic watashi yg tak seberapa..
ini adalah watashi yg sebenar
nick watashi tak pernah ada yg lain.
tapi dalam FB ada yg muka sama cam watashi kan?
bersepah2 pun..


dan yg kt atas nih..
MEMANG BUKAN WATASHI.
watashi takpernah ada nick Sham ok,
walaupun pic kt atas tu mmg pic watashi

so..korang jgn add la yg kt atas nih...
watashi memang sengaja taknak dia dekat dgn watashi.
dan watashi takut dgn dia,
dan leh anggap dia pemuja rahsia yg tidak berjaya.
dan jgn pdg rendah dgn dia
dia kenal watashi sejak sekolah lagi.
air tenang jgn sangka tiada buaya.
so..memana kengkawan waatshi yg asek tanya kenapa waatshi ada akaun dua tu..
secara tegasnya watashi nk bgtau yg mmg watashi TAK ADA akaun FB yg lain
sebab king pun skang tak larat nak jaga akaun watashi satu nih,
King asek smash balik setiap serangan saraf yg dikenakan pada watashi .

4 comments:

shasha said...

owhh..ramainya pesaing King!!

puterikurekure said...

nyah ko nyamuk!!!

*piakkk!*

kita dah pukul sampai mati nyamuk tu hana. hehe.

Masy said...

psiko betul la dorg ni huhuhuu

~ mizzAmy ~ said...

mental nya... mana lah dia ciluk gmbr watashi tuh? suka-suki dia jer tau...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer