Thursday, July 22, 2010

Apa Jantan ni dah gillaaaaa...????

pepagi ni,
mood watashi super baik
lepas senamrobik ,dapat sokongan padu dan jugak ayat centa dari king
memang watashi rasakan sungguh indah..

selak2 baca online newspaper...
baca tajuk nih..

BENCI DAPAT BAYI PEREMPUAN

tatau la nape..watashi sambil baca tu..leh mengigil-gigil tahan marah
air mata ni bergenang..

pahal plak ko nk pukul tampar tendang bayi tu?
dlm buaian ok..dlm buaian okk!!
apa la bayi 5 bulan tu tau??

ko lelaki ke binatang?
meroyan sebab anak sulung ko pompuan?
zuriat tu rezeki allah,
budusss budusss punya lelaki...

kesian dgn mak bayi tu,
siap kena dera lepas doktor sahkan bayi yg dikandung tu perempuan.

aduh..type ni pun rasa nk nangis lagi..
tah camner la keadaan baby tu sekarang
waatshi doakan semua nya selamat
aminn...........

p/s- mmg emo baca berita camnih,ya allah..minta lah dijauhkan dari watashi,keluarga dan kawan-kawan watashi..

5 comments:

zonaku said...

hm!

shasha said...

aminn~

ad3ck said...

Astaghfirullahalazim..tumpang simpati pada bayi dan ibu tersebut..

Masy said...

agaknye lelaki tu masa kecik kene dera sbb mak apak dia x suke dpt anak lelaki kot. mental giler. klu dpt tu, meh kita pijak celah kangkang beliau bertubi2.

huh!!!!!!!!!!!!!!!!

AMIEROZIANA said...

memang geram!!!!!! sangat rasa kalu jumpa lelaki tuh nak upah jer orang pukul sepak terajang biar dia rasa camner...memang gila la...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer