Monday, July 5, 2010

Org itu Gilak!



ok..watashi ada satu tabiat pelik
*tetiba jek..


kalo watashi bersiap-siap nak ke tempat kerja..
watashi berbedak bereye shadow ,berblusher bagai...
watashi takkan berlipstick dulu..

sebab?
watashi akan ke dapur lepas tu utk minum kopi..
so jadinya..bila dah dalam kereta la watashi akan berlipstik
*perghhh!! kata nama yang hebat!

tu pun bila watashi panaskan enjin...and dah terasa aircond dalam kereta watashi..
barulah watashi menyapu lipstick dan lip gloss..
nk dijadikan cerita,pagi ni as usual,
watashi melakukan tabiat yg watahsi kt atas la kan..
ye la..dah jadi rutin meh....
cuma bezanya harini..ada pakcik jiran dari rumah sebelah mana tah..
*sebab jarang tgk dia ma..
duduk kt kerusi batu bersebelahan dgn kereta watashi..
bila dh siap pkai lipstick,,
watashi TERPANDANG pakcik tu..
korang tau apa pakcik yg berumur dalam ala-ala 60an tu buat?
dia jilat mulut dia cam....cam..cam..cam GATAL OK!
ala-ala gini la dia buat..
kalo pompuan muda cun,waatshi pun syok gak tgk..::
terus rasa cam gelik gilakkk weyh...
sebelum watashi masuk kereta bukan main lagii...
"Assalamualaikum pakcikkk" tegur watashi senyum
"Waalaikumsalamwarohmatullahiwabarokatuh.." jawap pakcik penuh...
hilang rasa sejuk hati watashi memula td.
huhuhu.....

16 comments:

zonaku said...

huhuuuuuu......

lps ni pakai lipstik kat ofis jer la... or bila dah sampai ke parking tpt keje

pastu xde y pandang sbb memasing nk cepat msk kan

~ mizzAmy ~ said...

eeeiiii.... amy pun terasa gelikkk gillakkkk.... hahahaha.... sengal punya pakcik tua.

Super Nia Hana said...

zonaku- confirm pas nih..TIDAK LAGI

amy- meremanggggg

puterikurekure said...

ee...meremang bulu roma kita ni yang. geliiii!!!!!!!!!!

puterikurekure said...

ee...meremang bulu roma kita ni yang. geliiii!!!!!!!!!!

Super Nia Hana said...

intan- kite lagi geliiiiiii...pakcik rambut putihh..ohhh tidakkkk!!

shasha said...

eh...dia jilat saki baki kopi kat bibir dia kot hana...*dgn berpikiran positif nih...

Redbloodsnow said...

eeyyeewww...meloyakan ah pakcik tuh. asal die gatal cam tuh lak ek hana. cam sex maniac jek. harus di jauhi pakcik tuh ahhh

Super Nia Hana said...

shasha
-errrrrrrrrr.....tapi takkan la smpai..watashi rasa geli semacam..cam..cam..er...wahh..teringat balik pun meremang

zie-tu arr...jarang nampak pakcik tu kt jiran2 terdekat.mmg eeewwww

Masy said...

eh eh nk kene ganyang ke ape pakcik ni????!!! huhuhuh

Super Nia Hana said...

skit ari kalo lebeh...mmg kena!

ad3ck said...

Hana patutnya layankan jee..sekurang-kurangnya balas balik buat cenggitu..hahahaahhaaha..;p.

fakishap said...

hana..pakik tu teringin kai gak..tak pon die terasa-rasa perisa lip glose wife die...huhu

Super Nia Hana said...

adeck-sejak kawen ko lebihh cool adeck,apa rahsinya..ahakksss

fakis-ahahahahaha...mungkin juga..kekekeke

stupidditties said...

uiyoo..

Super Nia Hana said...

dah tua jgn jadi camnih...wacha kang...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer