Tuesday, July 27, 2010

Jangan Pernah Berhenti Memilikiku

antara dua la skang ni.
kasi terbiar ini blog, sekali sekala je hapdet..

or delete terus.

sayang ok...

kenkadang bila bukak archive tu,baca balik leh gelak sensorang
setiap n3 tu ada catatan jatuh bangun watashi.
sokongan dr kengkawan
yg watashi dah anggap sebahagiannya mcm sedara watashi sendiri.

tima kasihhhhh sesangat.

dan watashi tatau arr apa tujuan entry nih.
cuma rasa mcm sayang sgt kt semua korang-korang nih,
*pahal tulis mcm ko idup tak lama je hana?ahahaha

kalo wtahsi cakap camnih konfem intan si kure-kure marah gilak nih.ahakss

tapi betullah..watashi pernah alami masa yg sgt susah and getir ok..
zaman watashi putus centa,ots tunang, masalah kerja ,mslh keluarga,mslh nk wat pilihan,

korang sentiasa je ada dgn watashi
tima kasih bebanyak..
terharu sampai rasa nk menangis pun hade(drama je lebih)

lately watahsi mmg sgt tak sihat
dgn training and kursus yg menggila
dan watashi sempat blog hip hop ala2 gitu je
kenkadang tade sampai tggal jejak pun

ala..watashi tau korang takkan tak terasa hati punya sebb korang memasing ada nuffnang,so leh rasa aura watashi dtg ke tak.kan??

skang ni watashi tgh confuse nih..
siyess...sesangat nya confuse.

watashi perlukan teman berbicara.
tapi sila pastikan kamu wanita ok..

ok..tu saja nk nulis.
rasa mcm tah pape je kalinih.
ahahahaha..

4 comments:

shasha said...

errr...mcm biasa..im all yours baby!!! sila call bila mau berbicara yaaa!!

zonaku said...

ada cara kan?????? u knew it! will b there for you..



x tolong selesai pun, tlg mendengar pun ok kannnn....
luahkan jer

puterikurekure said...

ni nak marah ni! (sambil cekak pinggang dan kening terangkat sebelah)

itula gunanya kawan yang. kita ada bila2 hana perlukan. biarpon jauh di mata, tapi dekat di hati gituuu...~

:)

fakishap said...

u always hve me as ur fren hana, nape ni? terasa kesedihan lak..

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer