Wednesday, February 17, 2010

Musti sengal kan?

maklumlah..
baru jek masuk office
huhuhuhu..

watashi pun sama jek...
pepagi dah sampai tepu je otak nk pk pasal keja yg menimbun2 kt opis

percutian sempena hari kekasih uwekssss Tahun BAru Cina adalah sgtlah memenatkan..

antara salah satu aktiviti...

korang tgk saja sendiri
watashi tabley nk hurai meh...
nk menitikkkk.....
::anjung depan::
::pintu masuk dari anjung depan::
::tingkap fav::

::ruang tamu 2::
::dlm bilik watashu.DULU::

::ruang santai keluarga::
::Proses yg memecahkan hati watashi::
-serius...ini yg berlaku di rmah watahsi sekarang
dalam proses untuk robohkan..
rasa sedih sgt dalam hati bukannya sebab hape..

rumah ni..actually rumah arwah tok nek watashi.
dan byk kenangan disulamkan oleh kami adik beradik bersama arwah mak tercinta

sebab tu lah..ms proses mengemas,sesekali airmata ada yg menitik

aya watashi?
langsung tak dapat nk menolong.
even watahsi tunjuk kan gambar pun cam tak sudi nk tgk.

org cakap..barang yg lama jgn di kenang betul??

6 comments:

Redbloodsnow said...

cian tgk umah lame tu kene pecah. xpe² renovation ke alaf baru maa..hehehe

x sbr nk tgk umah hana siap :)

Super Nia Hana said...

yang..dh siap dah..
cuma tak besh..rumah kayu bsh

Adry said...

ya ya... banyak kenangan tu... tu yang penting...

Super Nia Hana said...

priceless kan?

puterikurekure said...

sedihnya hana....
kite tengok gambar2 pon rasa macam hati kena belah2.
:(

Lifesaver said...

aku suka rumah kayu...sejuk!

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer