Monday, February 1, 2010

Merah, Temankan watashi okeh...


merah,
dah lama watashi tggalkan kt opis kan?
hari ni watashi nak bawa merah jenjalan okeh
temankan watashi..

watashi rasa sunyi and perlukan teman
nnt watashi bawa merah ke satu tempat fav watashi
kt situ kita boleh amik angin petang


kalo musin cinta still ada..
watashi akan bawa merah untuk nikmati
permandangan jalan yg dipenuhi bunga2 'sakura'
fav watashi nih..
watashi suka sesangat
bila tgk bunga2 nih..
watashi rasa hilang semua masalah/sedih watashi


ini semua adalah kesukaan watashi tau Merah..
Merah tau kan?
tapi tak semua yg tahu nak menghargainya selagi masih ada kan..??

::sekali sekala, ada baiknya kita berdiam diri dan menjadi org lain::



6 comments:

Pocket said...

dik kenapa ni dik,
kalau rindu sila mail abang :)

hahahahah,mcm kiter jer yg dirindu^^;

puterikurekure said...

hmm....dah bincang. harap sangat hana baik2 je.
:)

Lifesaver said...

ko tak bawak pon aku jejalan..hehehe

Super Nia Hana said...

pocket
ikikikiki..bebetul confident nehh

intan
sure lalink

life saver
ala...ko duk jejauh sgt maaaa

Redbloodsnow said...

uiii...terlentok iman dlm dakapan mung babe..hehe. hana, hana dh ade ciri ibu mithali tuh...cpttt pak pak pung ngan kingggg..hehe

Super Nia Hana said...

zie.
ahahaha..jodoh zie...jodoh

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer