Sunday, February 21, 2010

Hati yg lara croft dan lari sepertri kuasa kuda hitam ..



Ni citer masa cuti Chinese New Year aritu la..

Mmg seperti yg King Janji,dia akan balik kampong

Dipendekkan citer,alif tendang wau bagai..

Kitaorang nih pun berjumpalah....

mcm tade tempat lain la nk berjumpa kan..

Penang la kan..

Cuma selalunya ke queensbay,tapi kali nih ke gurney je..

Pergh..penang one day before CNY adalah magic ok..

tanpa trafik jam bagai..sorgaaa..


*w.pun before that..byk kali spoil sbb asyik tersasar simpang+watashi mabuk laut naik feri..ahahahaah


Sampai jek.watashi tunaikan janji dia dulu pd watashi..

Cari jam watashi ok..aritu watashi ada bgtau king yg watashi nk beli satu jam nih..

tp king tak ske bagai..and dia cakap nnt dia belikan..wahhhh...betapa happynya hati adinda watashi..ahahahahaah..maklum le..watashi ni jenis tak pandai nk meminta..lg satu..watashi malu nk minta.ahahahhahahaha


So..misi bermula..mmg nak tercabut injap jantung watashi nih shopping dgn king

semua kedai kami pergi..dah watashi suka..king tak ske..camtu la sebaliknya..

-Pstt... Ada satu jam tu kann..tali kaler merahhhh...watashi suka ok!!! Tp..kalo jam tuh..takleh la watashi pakai selalu kan..ikut kesesuaian la..kang ganggu plak roh makhluk2 lain nengok..


sebab TAK SELALU LEH PAKAI LE.. king tamo beli kt watashi.

dia nak yg selalu watashi pakai..uhuhu..lepas tawaf semua kedai jam...

king and watashi dah jumpa la satu jam nih yg kami sesame rasa ok..

Lps tuh..berlarian2 plak ke ting atas..utk dapatkan ticket.

Kitaorg nengok citer percy Jackson the lighting thief..


Semasa otw naik atas..kat escalator..king pegang bahu watashi

“i harap u tenang dapat berita nih..”

Watashi blur semacam..dlm hati dah mula pk yg bukan2..


“maksud u..?dgn sebelah kiri watashi dh mula genggam penumbuk.heheheeh...

kalo dia bgtau yg dia sebenarnya dah ada awek lain jek..mmg watashi akan tumbuk dia sekuat hati sampai jatuh escalator dari ting lapan.muahahaahha..


“ i dah bincang dgn mama dgn papa.psl kita..kita bertunang ye..kalau tak tunang..papa tak bg kita kawen nnt..” king susun ayat paling manis rasanya.

*sebab king bukan jenis lelaki yg kasi ayat.straight to the point jek..so jgn mimpi la watashi leh dengar ayat “kau laksana bulannn..tinggi di atas kayangan..hatiku telah kau tawan..ahhahaah..


tatkala tuh..memang rasanya boleh masak burung gagak dalam mulut watashi

ternaganga besar ok..

terasa darah dah mula naik muka


"aritu u cakap takyah tunang.,." slow jek watashi cakap.dlm kepala nih..tuhan jek yg tahu cane..kephobiaan terbesar watashi.


"request dari papa..i dah tabley nak taichi dah.."


"u tau i phobia kan?"


" i tau..tapi kita bla..bla..bla..."

terus aritu..pertemuan kami menjadi sgt slow dan slow..


bayangkan le..sampai dalam cinema.


watashi masih berusaha memujuk King utk katakan TIDAK utk bertunang..

mata jek kt layar..tp fikiran watashi tgh pk cane nak pujuk king..


adeh..ada satu masa watashi rasa mcm nak jumpa je papa king ..

tp king cakap..menda nih akan memburukkan lagi keadaan..


hadui...tulun la..


waatshi cuba dah pk paling positive... tapi..tabley arrr..watashi takut..takut sesangat neh..

mmg la lambat lagi..tapi..watashi phobia..


putus tunang 2 kali tu beb..

2-2 pengalaman tu watashi dikhianati..di sakiti dan ...-dah la jgn igt menda lama kan..


TAPI APA YG WATAHSI NAK CKPKAN KT SINI..

watashi masih lagi takut..

walaupun watashi tahu kalau masuk kali ke tiga ni pun adalah dengan KING bukannya org yg pertama atau kedua..

3-3 mempunyai karekter yg berbeza..




hmmm...kuat! kuat! kuat!


jgn suh watashi mandi bunga..panggg kang...





4 comments:

puterikurekure said...

kite suggest hana tunggu 2-3 minggu lagi. pastu cakap balek kat king atau papa king. ok dear?

kalau kite pon..memang fobia la.

Super Nia Hana said...

dah tabley dah yang..
kena ikut gak..

ayah hana pun setuju..kena ikut procedure.nangesssssssss.....

Lifesaver said...

phewit!!!aku setuju tunang!cepat sikit proses nak nikah...wow!

Super Nia Hana said...

kalo take tunag terus nikah tabley ke?

apa bezanya..
contoh ekk..kalo watashi kawen bulan dec..tunang ke ..tak tunang ke,,,kawen ttp bulan dec

contohhhhhh

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer