Wednesday, February 10, 2010

Diet yg tak paham



::hmm...::

ok..macam yg pernah watashi bgtau aritu la kan...
watashi dalam proses mencatu makan atau diet la..

dan diperakui mmg kalo bgn pagi jek..badan rasa ringan skit..

tp kt opis neh..ada je mulut2 puaka yg menegur watashi

"eh..kenapa ko makin gemuak arr hana? ko nak lawan malek Nor ke?" ada satu org tegur ms watashi lunch

"tembammmnyaaaaaaaaaaaaaa...ni tak kawen lagi..kang kawen lagi besar mcm tong" tegur lg sorang.biar arrrr..... watashi cari le lelaki yg leh terima diri watashi!!

"hana put on weight ke? abihla hana.. lari la BF ko nnt..pastu ko stress..makin gemuk la ko.ahahaha " ada satu suara wat lagi watashi sakit hati

oiii..tension okkkk.....

kang ada gak watashi takmo jumpa semua org..
dgn king sekali takmo jumpa
stress ok...

tapi kemusyikilannya..
kalo la watashi makin menggemuk kappe,,
baju lama yg tetiba watashi leh pakai tu...
apa cite..
cotton plak tu..kalo strechable kappe mungkin la kan...

so skang watashi stress and watashi rasa lapar and NAK MAKAN BYK2~~!!!

6 comments:

Hazzy Ishak said...

makan makan...haha

haz pun nak diet gak ni, jeles dgn lelaki tu yang ad sixpacks...

Super Nia Hana said...

hazz..
ada kemungkinan ke kalo diet makin naik badan arr?
pelikk

Lifesaver said...

ignore dan makan je. tapi makan bila lapar je.

Super Nia Hana said...

LS
mmg mkn bila lapar.kuantiti skit
kang watashi cari pompuan yg suka watashi kang

LS,ko syg watashi kan?
ahaksss

shasha said...

apa nak pikir sgt org lain ckp apa..yg penting hana sihat..tuh je..jgn diet2 then jatuh sakit pulak...lagi la payah...

fakishap said...

kasi penampar siam kt dieorg bru ge mkn..haha

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer