Tuesday, February 2, 2010

MAsih Dlm Proses...

utk mengurangkan Kilogram

ahahaha...
ini biasanya rutin watashi setiap hari


1. 3 keping biskut kering dgn secawan kopi
2. sampai pejabat..kenkadang watashi wat lagi secawan milo
3. tenghari- sepinggan nasi goreng atau bihun goreng atau nasi lauk
4. secawan milo or coffee..kenkadang mkn rojak.
5. sampai umahh..minum byk air kosong atau green tea.paling dahsyat lapar pun..watashi akan mkn 3 sudu oat...


ada org cakap watashi giler kappe.risaukan waatshi sebab tekanan darah watashi kan rendah.

tp sebenarnya watashi cuba nak biasakan dgn kurang mkn, lebihkan wat senaman ringan ..
kenkadang sebelum tido..watashi wat sit up sampai rasa letih giler

itu weekdays la..
kalo weekend..
wat plak watashi yg kena masak..uhuhhuuhhuuhuh

pepegi musti watashi kena wat kiew tiew goreng or bihun grg...
yee..watashi akan mkn sepinggan..

tengahari..menu wajib pilihan ayah watashi kalo watashi balik
kari ikan atau masak lemak cili api/ayam masak merah/-->semua nya masak takde santan
ikan goreng wajib..sayur wajib..

ye..watashi akan makan..kalo dah tak tahan sgt

petang??ayah watashi sgt suka meraikan anak2..so akan beli bihun sup or pisang goreng..
Ye... waatshi makan..pastu watashi akan paksa diri watashi mop lantai..lompat bintang tgh2 ruang tamu,huhuhuhuhu....

paling ektream..watashi akan wat pumping dengan cara yg paling sumbang dan derita
ahahahahhahahaha...

gilerrr arrr!!!

SEMANGAT WAJA

p/s - kepada semua lelaki..kami ni perempuan, kami berusaha utk kelihatan cantik utk kamu..sekali sekala pujilah kami..lihatlah pada hati dan budi kami..kalaulah hati yg baik boleh di pamerkan secara fizikal..kamu akan menyesal kerana mengabaikan kami.. so para suami,sayangi isteri anda, kurangkan cuci mata dan nakal kamu..dan yg dah berpacar tuh..setakat pujian utk menggembirakan hati pasangan kamu ,takkan jatuh ego kamu ma...
cak ponggg cak pong!!

12 comments:

shasha said...

so hana chan...dgn diet plan ni...dah bape kg turunnya??

puterikurekure said...

setuju!!!
:)

hisham said...

nk jaga bdn ni sbb nk kawin ker???hahaha

Super Nia Hana said...

shasha..
KG susah turun arr...tp physically dah ada yg tegur susut..pelik kan?
tulang besi urat dawai rasanya

intan
yg last sekali ke?
hiksss

hisham
utk diri sendiri bro.
biar cantik diri sendiri utk keyakinan dan lebih utk sayangi diri sendiri

setuju?

fakishap said...

hana, nk try cra cik pakis diet,bekesan gak sbb trun 4kg sebulan,

fakis bgn subuh mandi sbb ada org kata air waktu subuh leh reduce lemak badan, kul 7 ge breakfast amik mknn yg berat (mkn nasi + lauk) tuk energy smpi ptg


tgh hari xmkn smpi kul 5-6 ptg, slalunya bila amik berat pagi, tgh hari dah kenyang. klu lapo gak tgh hari tu mkn roti je or yg ringan.

tgh hari don't ever tido

ptg kul 6-7 pm ge mkn lik(style cina) lps tu plg minimum 3 jam bru masuk tido

fakis ni jenis kuat mkn so klu xmkn nasi sehari dah rasa nk mati pon ada, so kene guna cara ni, n cara ni berkesan, di samping perut kenyang, berat pon menurun(cm iklan tak)

try la..hehe\(^_^)/

Super Nia Hana said...

Fakis

i loikeeeee...
tq dear!

wohhoooooo
*hugzzz

~ mizzAmy ~ said...

mak aiiii... watashi bersungguh nak diet ni. chaiyok watashi!!

betul watashi, tak yah puji hari-hari. sekali sekala memuji tuh pun dah cukup buat hati nih gembira tak terkira. kan???

Super Nia Hana said...

MA
yes dear..
u're absolutely RIGHT!

Redbloodsnow said...

eh...asal kat cnie z x pnah jumpe benda alah tuh ek hana..sosobsob... kasi ckit wehh. jgn mkn sorg...hahaha :P

Super Nia Hana said...

ekekeekkeke
ada maaaaaa...
tp nk wat pe...zie dah kurus yang oiii

Lifesaver said...

aku suka yg tulisan hijau tu..hahaha

Super Nia Hana said...

ahahahaha
watashi tulis dari hati tuhhh

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer