Friday, May 28, 2010

Yang watashi suka..


cuba teka hape?
cess..lagi nak suruh org tekan..dah terang lagikan bersuluh.hikss

kes leh amik pic ni..sebabnya watashi tgk psycho diri watashi la kan
watashi mau beli perfume lagi..
tapi dlm kepala masih berkira2..

so..watashi kuarkan semua menda2 yg wangi2 berbotol nih atas meja solek watashi dan kira..yg masih ada isi la..yg kosong watashi dh campak masuk kotak dah.ahakss

kira 1,2 ,3 .4 5.....
er.....byk lagi ke......tapi nape watashi rasa cam tak cukup je..kira balik...
pastu rasa tak puas hati cam pahal watashi rasa cam tak cukup.kan..
*padahal diri sendiri yg tergedik nak beli perfume baru

setelah timbang balik rasanya cam tak perlu la kut beli baru
yg tak bukak lagi pun ada kan.



watashi bknnya beli yg memahal sgt pun..cuma ada dlm byk2 tu..mesti ada dua atau tiga yg jadi kesayangan.
yg lain-lain tu watashi selalu guna lepas mandi,,sebelum tido kappe
*sebelum tido pun nk feeling romantkl..hampeh tul..

oh..itu je nak cite..kes sebab nak bele perfume baru?
aufa si tecit ni..pernah guna perfume gucci watashi sembur kt lipas.byk dia sembur sampai dapur watashi pun berhari2 wangi.

jauh beza sgt botol ridsect dgn gucci. *kalo dia amik lancome mau watashi histeria
::i kan artis..apa barang sembur lipas guna ridsect?::

4 comments:

Ayaq masak said...

Haha omg bestnya.. lipas tu wangi skali. hahah. perfume aku ade err 2 botol je yg aku selalu guna..derma la kat aku sebotol dua lagi..hihih.

FndRocka said...

MAK AIHH..SIAP ADA YANG BELUM BUKAK LAGI...celah mana kau nak sembur lagi..haiyaa

~ mizzAmy ~ said...

perghh... amy pun tak sedasyat watashi. amy ada dua perfume je. satu body shop and satu lagi anna sui. tak mampu nokss nak beli banyak2. =P

Super Nia Hana said...

ayaq
ni memurah jek..huhuhu

fndrocka
kat katil pun buley

amy
yg bebetul branded ada dua je.wuwuuw

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer