Monday, May 31, 2010

mata mencuram..kelopak besar..mata besar



kalau dia lelaki..
dia adalah seorang yg panas baran!

ini adalah kajian watashi sendiri setelah mengenali lelaki2 panas baran nih..
mata mereka sama arr...

semalam kt depan kedai runcit ada sepasang suaami isteri berbual bersamaa anak kecil kira2 3-4tahun..

suami layan baik punya atas motor bersama rokok..
si isteri terkedek-kedek bawa plastik beli barang dapur..
satu tgn membawa beras 10 atau 5 kilo..satu tgn sarat dgn barang dapur yg lain dan memegang anak lelaki menuju ke arah suami.

tersenget2 bawa barang-barang..si suami leka memandang isteri yg sarat dgn barang tanpa membantu.
*bodoh punya lelaki.

sampai kt motor..lelaki tu angkat kepala mcm bertanya kan sesuatu.

"tak cukup bang, saya beli barang pun yg penting dulu"
lelaki tu beliakkan mata

"ko ni bodoh ke?!kan aku dah cakap.beli rokok aku dulu.baru beli barang dapur ko tuh!"

isteri tu diam tak berani angkat muka

"beras tu ko tak payah beli lagi,pegi kedai tu minta duit balik,beli rokok aku dulu,baki tu beli beras timbang!"

"mana ada beras timbang dah sekarang bang.."

"aku cakap beli rokok aku dulu!!!" kaki sebelah tu dia sepak beras yg wife dia pegang ok!

giler biadap nak mamposss.....muka ada rupa boleh tahan.tp dayus nak mamposssss!!!
siyes watashi menyampah giler!
dari riak muka tu memang menunjukkan dia bangga sesangat la wat camtu kt depan org ramai tepi jalan.-banggang nak mamposssssss...

dan watashi cuba tgk muka ni..
mata dia mmg macam seseorang yg pernah watashi kenal.
sama..

-sorang mcm org kt pejabat
-sorang pernah jadi teman rapat
-sorang adalah kawan kampung
-sorang ada suami kepada kawan watashi
-dan sorang lagi adalah dikalangan saudara watashi.

kebetulan?
mungkin juga..
tp itu kajian watashi.
dan watashi percaya sifat2 persamaan yg ada tu menguatkan lagi justifikasi watashi lelaki yg bermata macam tu adalah panas baran

8 comments:

zonaku said...

sepak beras tu??????

sayang, lupa agaknya beras tu mengenyangkan dia sedangkan asap rokok sekadar rosakkan diri

fakishap said...

jahat giler laki tu, benda makanan disepak, xhargai langsung, rokok yang bagi cepat mampus tu die agungkan..


tapi hana mata mencuram tu camne?? mata kuyu ye??

puterikurekure said...

benci ok lelaki bodo piang camtu. cetek sangat akal!

mata macam mana tu hana? leh describe tak?

shasha said...

hmm....

Mr PenyuBiru said...

biar betul?? lelaki camni pun ade ke? memalukan persatuan-persatuan lelaki melayu sedunia. aku doakan moga lelaki tersebut mendapat hidayah dari Allah.

Super Nia Hana said...

zonaku
hmm...mmg biadap giler la watashi rasa..beras tu still wife dia pegang ok..mcm pernah watashi kena..sbb tu watashi benci nk mampos

fakis..
mencuram cam kelopak dia besar tu ha..so sebab kelopak besar mata tu cenderung ke bawah skit..camtu la..yg pasti bukan mata kuyu

shasha
speechless kan?takot okeh.

intan.
kelopak besar tebal..bulu mata cam panajng skit atau agak lentik la..
pastu mata dia cenderung ke bawah..ha..gitu laa...semua spesifikasi yg hana tgk semua ke arah tu..

penyu
amin...watashi pun harap camtu..

~ mizzAmy ~ said...

makkk aii... lelaki yg pentingkan diri sendiri. tak dek kelakian langsung!! kasi kerat je tuttt beliau.

btw, mata yg macam mana watashi?

matrix01 said...

Saya seperti sedang menonton drama spektra...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer