Wednesday, May 19, 2010

Sape tau ni cerita hape?

::lelaki pakai kasut perempuan dan sebaliknya..pompuan ganas tu jerit "kejar la saya sayang" ahahahha..translation watashi mcm siot je!::

nak clue?

pelakon Angelina Jolie dengan Olivier Martinez.
akakakakak..celah mana...

watashi tipulah!

ni cerita korea..mmg besh cerita dia..sebab...lain dari yg lain..pompuan tu ganas nk mamposs..lelaki tu cam ikut je kehendak dia.nak kata macam terpaksa pun ada..kui kui kui..

part yg watashi paling suka,bila diorang bet mkn penampar sesama sendirik kalo org dlm train tu langkah kaki kiri or kanan dulu.

giler ko...pompuan tu tampar lelaki tu sesungguh.ahahahha

hiksssss....ni part paling sweet la kan..Bila king nak wat cani kt watashi arr???
eh..semua pompuan suka ma...tak caya tanya watashi.ahaksssss

4 comments:

edda(",) said...

korea punye cite ke nieh?? lame dah tak layan citer korea ngan philipin. huks

Super Nia Hana said...

ekekek..PANDAI!

Ayaq masak said...

MY SASSY GIRL!

fakishap said...

hana, fakis suka giler cite ni smpi naik hafal dah!! sgt2 suka!!

bila suh en.yoi wat cmtu die ckp " giler ker?" huhu

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer