Tuesday, May 11, 2010

Rancangan Awalnya..

watashi utk sambutan harijadi king nih...
meriah dgn tembakan 88kali bunga api adalah sgt sempo jekk...

hadiah satu...watashi dah belikan
tp watashi ragu2 nak berikan pd king..jadi,watashi akan simpan hadiah satu hingga sampai masa yg sesuai..

hadiah dua???
TADA!!!!
Hadiah ni watashi beli lagi awal daripada gitar and tempah cupcakes.
tatau kenapa watashi jadi camnih..
nak kata watashi cuba tebus salah watashi dulu kt king ...tak jugak..
dulu watashi cuma melukis je kad harijadi utk king
walaupun hampir terencat dibuatnya...tapi hasilnya sungguh MENGKAGOOMkan king okeh
**uwekksss

hadiah no dua ni watashi bagi kt king masa dia balik kampung bebaru nih
memang tak surprise langsung King ngan hadiah nih..
nyampah ok...dia kan sgt teliti orgnya..siap leh tahu ada menda dlm handbag watashi
so..
"ada apa dlm handbag tuh?"
muka watashi pucat-demmmm..hancho plan nk surprisekan during dinner
"tade pape.."
"jgn tipuuuuuu..."

"yelah..yelahhhh..." terus watashi kuarkan kotak tuh.
::mamat baju merah ni ada daya meramal yg sgt kuat!::

gitar fander tuh...
1st choice aritu watashi cakap nak amik merah fav watashi kan?
2nd option ...kaler nih
::gitar berat::

lepas sibuk2 watashi tak puas hati dengan kaler gitar nih...
watashi berubah jadi james brooke la plak
dasar pecah dan perintah
"wey....NIA NAK KALER ITAMMMMMMMM""

kecoh2 dlm kedai muzik tu sampai owner sendiri pegi check stock..ahahahaha
ampun Tan. ko mmg tauke terbaekkkkkk..hensem walaupun gigi kuning
diskaun ko kasi mmg mamma miaaaa!!

Dan watashi nak perkenalkan nama baru utk gitar itam ni

REI
Kenapa REI?
entah..sukahatik watashi la..
takkan watashi nk buat korang cari maksud
R-
E-
I-
kot..?



ini perjalanan Rei ke Rumah King tempohari.
reaksi papa King?

yeahh...serebrum watashi terjoget2 utk proses maklumat utk berikan jawapan kenapa perlu gitar ini utk king.
uhhuuhuhhuhu

p/s- lately ..mood watashi teruk..
i need attention kut...kut okkk...KOT!

5 comments:

shasha said...

bila nak buat konsert utk sha nih?

Pocket said...

hanachan sndiri tak pose ker ngan gitar nii? alaaaa...

Super Nia Hana said...

shasha
watashi kawen..sha datang..then kita paksa king wat konsert..
pastu ayah watashi tggu king depan pintu rumah dgn kayu kendo.hiksss


pocket..
watashi dah pose dah bang.
tapi sekerat je..
entry sebelum nih

Shafie said...

wah..try main gitar tu ckit..hehe

Super Nia Hana said...

ekeke..tak reti..King watashi dah main dah

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer