Wednesday, May 26, 2010

Ada yg sanggup?

skip mkn nasi..
sebulan sekali jek..tak pun tak mkn langsung???

ada?

memula dulu megigil gak la watashi nih..
tapi lelama dah biasa..mkn mihun sup..mihun goreng..roti gitu..
maggi bila seru sampai jek..

ari sabtu aritu..
watashi masak ayam paprik tuuuu.. sambal belacan/petai sayur petola dgn telur dadar.giler masak sambil meroyan waatshi cam nak habiskan seperiuk nasi

tapi apa yg watashi mkn?

ni...
::hot cup,sayur petola dgn tauhu::

oh..abg pocket jgn risau..perasa dalam maggi ni watasi letak sikit je..selalunya mmg gitu la kan.

implikasi?

1. badan rasa ringan je masa bgn pagi.ahahahahaha

2.ms teringin nak makan nasi tu..sumpah rasa nk nangiss..tp watashi ikut petua adeck yg benti rokok..sentiasa skip2 mcm 'ala..nntla watashi mkn.."

3.kalau mkn nasi pun..make sure kuntiti sgt sedikit jek..dan biasanya ..lepas watashi mkn nasi..watashi akan sakit perut! DR TAN jadi sasaran

5.sebabkan diet nasi..watashi terpaksa minum susu rendah lemak la kan..sebabnya..watashi rasa lebih kenyang sepanjang hari.watashi tak minum susu sebelum tido.sbb waatshi still lagi percaya mitos minum susu sebelum tido gemuk.betul ke arr??

6. ada org cakap watashi hilang nikmat dunia sebab hilang rasa makan makanan terbaik kt dunia la kan..cma nasi lemak kappe..nasi dagang..nasi ulam..nasi..nasi..nasi...*er..perlu ke sebut semua..ajhahahaha...tapi watashi rasa cam takde kot...utk waktu sekarang..watashi rasa..MAKAN UTK HIDUP.bukan HIDUP UTK MKN-dulu watashi camtu arr...

7. watashi dah kurang nafsu pada fast food bagai...

8.ahahaha..yg ni watashi suka..dagu watashi ada satu je sekarang!jgn salah sangka ekk..watashi jenis muka bulat.dagu tak runcing.so leh byg kalo watashi double chin?ikikiki...

apapun..ni mmg kehendak and tekad memasing la..lain org lain cara. watashi kongsi je...kalo korang ada cara yg lebih baik bgtau sama arr..ahahahahah

10 comments:

Hazzy Ishak said...

semalam haz makan steambot, kenyang sampai hari ni tau hana
ha ha

puterikurekure said...

perghhh...memang kuat benar iltizam kamu ni hana. semangat!

Super Nia Hana said...

hazzy
steamboat best woo....!!!
fav watashi gakk...tp hazz kena cuba dim sum!

intan
jenis keras kepala.nekad je..ahahaha

~ mizzAmy ~ said...

watashi diet bersungguh-sungguh ni sebab nak kawin ekh??? apa-apa pun, amy sokong je sebab kalau amik kaborhidrat memang leh gemuk.

shasha said...

ehem ehem....bersungguh2 diet sbb nak kawin??? gambare!!!!! sha menyokong dari tepi sambil jogging2 anak...

fakishap said...

yup betol, ni semua bergantung pada diri sendiri...chaiyok hana!!

Super Nia Hana said...

amy,
bukan sebab nk kawen syg.sbb kehendak sendiri.takut berpenyakit nt.uhhuhuuh..

shasha
akakakak....amboiii sambut baik komen amy nmpak..ahakss..jogg tepi...ala..nk join!

fakis
wah!tima kasih!walaupun tadela besar mana perubahan tu..eheheheeh

ad3ck said...

err kenapa abang pocket? ;p. yang biasa ku amalkan ialah makan sayur dan minum air kosong lebih sikit :)

Super Nia Hana said...

adeck
sbb watashi dh anggap dia mcm abg.ehehehe..

air kosong tu skanng ni baru rasa sedap

FndRocka said...

rentikanlah diet tu...moh kita makan nasi..

Latest Entri Fndrocka: 7 Hari Menjadi Cikgu Zara

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer