Thursday, May 6, 2010

Utk DRST...



Dear DRST,





Terima kasih..
utk huluran penawar watashi ketika pengsan di sekolah ms ting 1..

Terima kasih..
Utk susah payah mengukir nama watashi di meja makmal hingga menimbulkan kontroversi sekolah *dan nama watashi melonjak naik sebab tu..amboiiii...!

Terima kasih..
utk hadih pertama sempena hari jadi watashi juga pd thun 1992.

Terima kasih..
Utk setia menjadi pendengar waktu susah dan senang

Terima kasih..
Utk menemani watashi di saat-saat getir watashi.

Terima kasih..
Utk tidak pernah putus asa utk watashi

Terima kasih..
kerana hadir dalam hidup watashi

Terima kasih juga..
utk peluang yg telah diberikan pada watashi utk meraikan bersama-sama hari lahir kamu pada hari ini...

Hubby,

Happy Birthday..

walaupun hubby tak sejambu anuar zain,
-Kurt Cobain tu ada la 2%
tak selalu cakap sayang or ada dgn hunny
sememangnya tak pandai nak tunjuk jugak sayang tu cane
suka buli hunny dan asyik salahkan hunny tak bg peluang kt hubby sejak dolu
dan selalu saja bising hubby kena tggu lama utk kita sampai ke tahap nih...



::kalau tak ada semalam..::


::takkan ada hari ini::

p/s-ye..sayang kamu sampai satu bulu pun org takleh sentuh kamu.ahahahahaha

9 comments:

Adry said...

cepat cepat la kahwin... amin

puterikurekure said...

happy birthday sayang!
eh...sayang hana eh. bukan sayang kita. hehehe~

semoga korang cepat2 la kawen. tak sabar nak tgk hasil yang comel2. hehehe~

Redbloodsnow said...

hahaha....amboiii. sampai satu bulu pun x nak org len sentuh ek ek..tuh mmg syg tahap gaban tuh..hikhik

uishh..lame rupernyer hana kenal king ek. well, happy buffday to king :)

shasha said...

satu bulu?? wow~!!!

~ mizzAmy ~ said...

happy birthday king!! aik, dah tukar nama jadik hubby ke? hehehe..

cepat-cepat kawin okeyh... insya-Allah, kalo ada rezeki sampai amy ke wedding korang. ;)

Super Nia Hana said...

adry
dlm proses lagi

intan
ahaksss,,,visi dah nampak..cuma mission kena teruskan dgn hati yg tetap..perghhh..ayattt

zie
ahahahahah..giler la watashi ni kan/.drma je lebeyyy tu.jgn caya sgt zie..aakakakakaka

shasha
sha imagine hape??ahahahhaha...biasalah gurau2 meh..

amy
selama ni mmg gitu nama panggilannya.uhuhuhuhhu...
bulan dec.sila block satu bulan sayang
ahaksss

Pegawai Khalwat said...

Hubby? Menikah tak panggey pun. Sampai ati kamoo...

Super Nia Hana said...

pegawai khalwat
adui.
jgn salah fhm lagi..

kamu sedang praktis dulu
yg lisan saja.
yg lain-lain tunggu akadnya menjadi

ahaksss

fakishap said...

hepi befday mr.king..n hana cepat2la kawen..comeyla korg ni..haha

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer