Thursday, March 31, 2011

GMP-Geng mulut Puaka

cess..

ingatkan watashi dah blah dah abes citer psl watashi


rupanya tak ok!

ni gara-gara watashi letak pic dlm FB la nampak perut watashi besar sebab preggy


(yolah kan!takkan sebab letak bantal kan.ahaksss)


ada plak yg ckp perut watashi dh mcm org preggy 6bulan lebih.

cam watashi wat menda tak senonoh la kan.


Nauzubillahhhhh..

menyesal pkai t-shirt kecik so nampak kebulatan perut tu.

kalo tau pkai je L ke XL ke

-peringatan utk diri sendiri pasnih.


tkpe la...ms dorang preggy empat bulan dorang maintan slim lg and tak pernah mengandung lg

cam watashi jugak la woii..

\skang pun leh pakai kebaya nyonya gak

cuma mood sgt malas bila preggy ni nk bergambar..

patutla beria ria nk gambo watashi nak cari bahan rupanya..


tapi wa relaksss jee..

besaaalaaahhh artisss popular canii laa...

jauh mana pun..

korang tetap nak tau psl watahsi kan?

ahahahahah

7 comments:

Cik NeyNa said...

yaaa...
biasalah..
ko kena belajar ngan siti nurhaliza cara menghadapi gosip..hehehe

Super Nia Hana said...

ai ingat ai org kebanyyakkan
ekekekeekek

biasala\
sentap plak preggy preggy nih\
ikiki

zonaku said...

biarkan saja...

anggap jer diorang dengki! *pujuk hati sendiri*

nanonano said...

nk tgk sket perot comey tu
:p

Mr PenyuBiru said...

ala.. pedulikan apa org nak cakap.lagi kita ambik pusing,lagi sakit jiwa.diorang plak ok jer. so, buat tak paham jer.

shasha said...

tak sangka hana ni artis fofular ek..heheheh...abaikan je..dorang tu semua paparazzi...

Puan Capa said...

biar diaorg dgn mulut diaorg tu..nnt lama2 diam la tu..

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer