Sunday, March 20, 2011

misi lempang ehhh misi lempeng berjaya ahaha



Tadaaaaaa
Sape tak penah mkn lempeng ni korang bukan anak kampung la
dulu arwah mak watashi ckp org yg msk lempeng ni org malas je
Manadeeee
Mmg wat lempeng senang tp nak mkn dgn kari daging tu agak agak kul baper watashi bgn nak masak utk breakfast
Nangisss sbb nak sgt mkn

Bhn bhn lempeng mcm wat roti jala jgk
Telur sebijik tepung and air
Bancuh cair and sedia di lenggang dlm kuali leper
Wahhhh statement ko

Ok ini $enu pagi watashi dgn king last week
Penat wat kari daging utk cicah dgn lempeng
Tp king pak prefer mkn begitu saja
Huhuhuhu

7 comments:

Pocket said...

taruk la pisang sikit,
jadi lempeng pishang :D

taruk la nyioq sikit,
jadi lempeng nyioq..

pas ni kita try taruk stroberi la hanachan!!
kot kot jadi lempeng stroberi!!
yeaaa!!!

mesti sedap cicah ngan kuah dagin.
eh stroberi + dagin?

Puan Capa said...

lain kali hantar sini sikit.hehehe

PuteriKureKure said...

aaaaaaaaa!!!!!!!!! NAKKKKKKK!!!!!

Ayaq said...

aku panggil ni roti lenggang. haha. tah dari kecik mak aku panggil macam tu.

Super Nia Hana said...

Cubaan ke enam publish komennnnn!!

Super Nia Hana said...

Ngada pnya komen box
Time watashi reply komen berjela taknak publish plakkk
Karate kangg

batu85 said...

arghh..cedapnye makan lempeng ngn kari.. lik ni nak wat la..haha

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer