Friday, January 7, 2011

Jom Belit Tudung-Azam 2011. Boley?

Disebabkan watashi ni dilahirkan agak tidak penyabar orangnya
-ok..apahal tetiba watashi mendowngradekan diri sendiri nih?wahahaha

kalo bab pemakaian tdg ni watashi kalo leh nak express aje.
wat plak skang ni dah mula kongsi hidup dgn lelaki..
korang tau la kan.dorang mana leh kalo wat dorang tertunggu-tunggu kalo nak ke mana-mana

yang perempuan plak.masa tu la ko nk pkai bedak,eye shadow,blusher,lipstick eyeliner bagai.
tu satu hal...pakai tudung plak..belit sana..belit sini.

arakian,nak dijadikan cerita..di satu butik yang terletak tidak jaoh dirumah watashi,
sang suami tah macamana pulak boleh menyuarakan hasrat nak watashi pakai tudung belit2 tuh..

memula..memang memberontak la jugak kan..celah manala muka watashi cantik menarik mmg tembam ni nk pakai tudung gitu kannn..huhuhuhu..sesuai ke..watashi pernah pakai..and watashi rasa watashi tgk muka watashi kt cermin pun watashi gelak.boleh???

tapi King dah mcm sanggup belikan semua..huhu..ok...maksudnya.suka ka tarak suka.kena pakai..*King siap suh pakai dgn baju mana lagi utk tudung nih.wahhh...watashi dah ada advisor utk berfesyen ok.korang ada??***wat muka cam best.kui kui kui

setelah sekian lama mengadap cermin and cuma membelit tudung.muka king pun siap tulun belit pun ado..hampir give up..last last datang aliyah anak buah watashi yg darjah dua tu..tolong belitkan utk watashi,

waahahahaha..termalu seketika..
dia siap cakap
"senang mcm ni je ateh,ABC.senang sgt.takkan ateh tatau,huhuhu"


ok..ni hasil belitan anak buah watashi yg bertudung itam tuh.
sekali pandang cam ok.dua kali pandang mcm tak ok.tiga kali pandang still tak ok..empat kali pandang...dah okkk..dah ok...dah boleh bajet kang king mengamuk kalo watashi merungut menda yang dia suka.ahahahahahaha

korang rasa sesuai ke arrr???ye la..kenkadang watashi rasa cam lantakla org nk pk hape..janji en suami kata LAWA kt mata dia.CUKUP kan?
tak rasa ke kalo belit cam artis sgt?
mslahnya ko artis ke hana?
miahahahaha
watashi cakap,ni tudung yasser arafat.
pesal kalo kt patung tu pakai tudung hape pun lawa arrr???
kui kui kui kui

8 comments:

shasha said...

ok je...sha pun skang ada terlebih rajin utk membelit2...hehehehe

PuteriKureKure said...

comel je! :)

Masy said...

ok je.. comel per :) belasah je belit2 jgn smpi terbelit leher sudah ye hadekkkk hehe

Ayaq said...

Woih terer gile anak buah ko belit tudung...aku pun tak reti dan tak suka pakai tudung belit..miahahhaa.

Puan Capa said...

lepas ni cari tudung osama laden plak.hehe

Mr PenyuBiru said...

hati-hati membelit, takut terbelit.hehe

~ mizzAmy ~ said...

ekhh chantik lah!! sgt sweet...

Enchaoz said...

cantik lahhh ^.^

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer