Tuesday, January 11, 2011

Bertalamkan dua muka,ingat boleh berjaya ke?


kadang-kadang watahsi rasa mcm malas nak bercampur dengan orang yang pada watahsi tak datang apa-apa kebaikkan pun.

tapi..hidupkan kena jugak bermasyarakat.kena pandai tapis dan bezakan mana yang satu buruk dan baik.kalo tak tak dinamakan asam garam idupkan?

letih ok.ngumpat-ngumpat,bermuka-muka.
kondem orang tu,kondem orang ni
pendek kata seronok maaaaa kerja cari kesalahan dan kelemahan org
seronok betul ketawa bila nampak kejatuhan orang

seronok betul mengusik da jadikan kelemahan orang utk bahan cerita utk ketwa bersama teman-teman.

kenkadang watashi cam terasa..watashi ni tak normal ke?
nape watashi takleh join lgsung geng2 cani?
walaupun duduk satu meja sekalipun
watashi tak suka nak dengar arrrr...

sedih ok tgk bangsa melayu sendiri menikam sama sendiri,tak paham

2 comments:

Puan Capa said...

kalo aku hana,aku blah dah dari situ

Ayaq said...

kebaikkan...kebaikkan...kebaikkan...

aku nak ganti kawan ko yang sape tah tu. haha!

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer