Saturday, September 18, 2010

Sijil SPM korang hilang???apa yang perlu korang buat..??

relaksss....
ramai yg mengakui kepentingan sijil SPM kan?
kalo ko ada sijil degree hatta master sekalipun...
tapi kalo nak mintak keja,kena ada sijil spm kan?
kang musti kata kita nih curik sijil sape2 jek yg level tggi tuh..
sijil master and degree dh ada klon.
tp sijil SPm jarang sekali kita nak dengar okkk..

ok..pertama sekali..kalo sijil SPM korang ilang
korang harus bertenang..\cuba cari kt tempat memana yg last korang letak ms apply kerja terakhir...

kalo tak jumpa jugak..
korang tarik napaaassssss....hembus pelan2...
then cari lagi kat rumah org tua korang kt kampung.

selongkar habis-habisan
sila jgn buang masa kalo terjumpa kad,surat or gmabr ex korang yg lama kalo korang dah berpunya
jln terbaekk koyak and buang terus jeeek..

kalo tak jumpaaaa,tarik napassssss,hembus pelan2
tanya adik2 or akak2 korang,tak pun ayah or mak korang
soal siasat waktu kejadian penting sape yg masuk bilik korang
dan penting jugak soal siasat anak buah korang
mana tau dorang jadikan result SPM korang sebagai motivasi utk saingi korang kan..

;kalo tak jumpa jugakk
tarik napassssss dalam2..hembus kuat-kuat and ..
JERIT "MANA SIJIL SPM AKUUUUUUUUUUUUU.............."

dan heharap adalah keajaipan yg akan berlaku nnt.
huhuhuhuhu..

sekian,dr watashi yg kehilangan sijil SPM

p/s-sape tau cane cara nk dapatkan salinan or apa yg perlu buat ekk?nk interview cane?salinan yg photostat pun tade.huhuhu,,bad watashi..badddd!!!

3 comments:

shasha said...

rasanya bole pegi balik kat sekolah lama dan minta tolong dorang....

puterikurekure said...

hana, boleh minta balek kat jabatan pendidikan kot. try la tanya...

Anonymous said...

naked beach [url=http://hotcelebritespics.wordpress.com/2010/07/21/denisemilano/] naked tape[/url] babe nude

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer