Wednesday, September 22, 2010

Overlah Watashi!

Satu pagi yg sgt sedeyyyy...

watashi dengan penuh bersemangatnya,telah bertungkus lumus seawal jam 6.15pagi untuk menyiapkan sesuatu yang paling penting utk seseorang..setelah bertungkus lumus,inilah hasilnya bento yg tak seberapa...


menu yg sgt simple sebab watashi sememangnya tak cukup masa.wahahahah...apa yg hebatnya tentang bento watashi buat nih?miahahahahahaha

  • watashi kan tak suka masak nasi....???!!!dan watashi sgt benci masak nasi??kali ni..demi utk king watahsi masak nasi ok!itupun sebab hitomi tak bgn lepas puas watashi kejutkan utk msk nasihahahhaa
  • tak pernah2 bekalkan sesapa watashi lapik daun pisang okkk..over kooo hanaaaaa...terlompat2 ala san goku nak dapatkan daun pisang awal pagi.dh la pakai skirt dgn apron.rasa tak senonoh bila imagine balik.
  • ha..cuba teka ni menda hape???siap taruk aluminium foil ko nyahhh..wahahahaha..gedikkknyaa watahsiii.tah hape yg bermain difikiran watahsi nihhh...

    kalo selak disebalik aluminium foil nih,maka..muncullah... raksakse gaban curly fries daaaa..........ni pun jajan utk king gak.

  • dan yang paling penting..semua pakej bento ni,harus didatangkan dengan khidmat pesanan penaja daripada perempuan gila anak saudagar penipu-3 abdul watashi lorrrrr.....

nota perlu di blurrkan..kang ada yang berdarah idung terbaca..as usual,nota ni penting setiap kali watashi nk bagi pape utk king.kenkadang tah hape la watashi duk ceramah kat king tuh,menda yg sama jek.tulisan yg pasti sejak azali mmg TERBAEKKKK punya cakar ayam tapi sukahatik watashi la kan.king kena baca gak.muahahahhahaha...

sebab berlakunya dan berjuangnya watashi kat dapur ni bukan hape..ingat tak hari yg watashi bersuka sugi suki dgn king kat pantai tuh?

Keesokkan harinya, king dh balik ke KL dah...masa memang singkat

  • Raya Pertama-Beraya Rumah king (",)
  • Raya KeDua- Family wtaahsi ke Rumah King (",)
  • RAya Ketiga- Family King datang beraya kerumah watashi (",)
  • Raya Keempat- Watashi dgn King 'Beraya' di Pantai (^^)/
  • Raya Kelima- King dah balik KL dah.. (_ _)

Cedihhhhh ohhhh...bila plak leh jmpa lagi...

tah tah awal bulan 12...lamaaaa laaagiiiiiiii tuhhhhhh...

Menghitung kaki..eh..menghitung jarriiiiiiiiii...detik demi
detikkkkkk"

ok..dah cukup layan blues..watashi nak layan selsema watahsi plak,lupa nak pesan kt korang.kena pakai mask kalo nk visit sini..too late!sila mkn ubat pasnih,.wahahahaha

8 comments:

puterikurekure said...

alololo....rajinnyaaaaa hanaaaa!!!!!!!!!

kita tak makan sambal. nasi ngan telur mata pon jadikla. hehe.

Mr PenyuBiru said...

seb baik perut aku tgh kacang, so lihat gambar dengar selamber je la. :p

Super Nia Hana said...

intan-hahahaha..heharap smpai mati la rajin camnih...ehh..awk tk makan sambal ke?

penyu-perut ko kacang?betul ke?so perut ko leh mkn?

Cik NeyNa said...

memang over curly fries balut ngan foil..wakakakaka..itu yang paling aku tak tahan..
muahahahaha...
erk..kena praktikkan ke??

Super Nia Hana said...

neyna-takyah neyna..sajeeee je mengoverkan diri
wahahaa

~ mizzAmy ~ said...

rajinnya.... kalo amy lah.... pengsan lah tunang amy if amy rajin memasak tiba2.

Super Nia Hana said...

amy-ahahaha..kenapa plak amy...?

Anonymous said...

[url=http://datingisraelnow.blogspot.com]היכרויות לדתיים[/url]
7839Hssk90sA

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer