Wednesday, June 23, 2010

Dan adakalanya kita terlupa atau kita tidak pernah tahu..

Eh Korang...sebenarnya..Dalam tidak sedar.

Setiap hari kita memohon doa yg pada watashi sgt syahdu didalam solat kita..
tetapi sayangnya, kita hanya memohon tapi kita tak pernah nk paham or terlupa..
yelah..mcm ibarat meniti di tepian tebu..(ewahh ayat watashi skang)
tapi kalo korang tau maksudnya..
giler mendalam ..

bacaan doa yg mana?
kita amik yg simple dulu.
doa yg kita baca dalam duduk antara dua sujud.

lapangkan kepala korang.amik masa skit utk fahami..
insya allah..pasni, kita lebih kusyuk dan cintakan Dia Yg ESA

Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)

Warhamni (sayangi aku)

Wajburnii (tutuplah aib-aibku)

Warfa'nii (angkatlah darjatku)

Warzuqnii (berilah aku rezeki)

Wahdinii (berilah aku petunjuk)
Wa'Aafinii (sihatkan aku)
Wa'fuannii (maafkan aku)
sgt menyentuh hati kan?
semua ni sumber dari email yg watashi dapat.
sekian dari ustazah wannabe
-Nia Hana yg semalam jadi tour guide-
tengok pic ni rasa nk meraung je,
telekung ni tak sampai seminggu pakai dah kena rembat..
tkpe..anggap je wat amal jariah.uhuhuhuh

6 comments:

Hazzy Ishak said...

thanks hana

Jard The Great said...

=)

Masy said...

sian telekung huhu

Super Nia Hana said...

hazz
hana pun ucap tima kasih gak kt sanpe yg kasi

jard
;)

masy
uhuhuhuh..tuan telekung pun kesian gak..2 kali ilang dlm masa terdekat

puterikurekure said...

=)
terharunya ada orang ingatkan ni.
tq yang!

Enchaoz said...

tq kak hana.. nice sharing.. :)

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer