Thursday, June 24, 2010

Perghh..Benar Sama sekali ..




ni semua gara-gara membaca kt blog si peeja la nih
dulu mmg watashi tatau tah hape yg sedap sgt la keledek nih..
then si peej ni cerita plak melambung sedap siap maki-maki sedapnya yg terlampau..
pe lagi kan watashi..nak sgt tau apa yg wat semua org gila..

tabley jadi...kebetulan,weekend tu watashi super bosan..
amik kunci,dgn suar track,t-shirt cover dgn cardigan
pecut vina lebih kurang 8 km nak ke mall

SEMATA-MATA keledek manis nih..


sampai je kt situ..tade org jaga plak...
bunguk tol yg jaga,berapa kali ko nak pegi toilet kan..
ok..gigih watahsi terpacak depan tu..tunggu mamat asing berbulu mata dabn kening lebat tuh,

dia datang ..terus gopoh order sweet potato..
dtg jejauh..beli seketul je.ahahaha
amik je..terus ke Vina..

masuk Vina. kopek skit2 kulit dia..
start enjin jalan..
tgn kiri amik sweet potato tuh dan gigit skit..
tetibaaa...........


GILER KO...watashi di mana ni..

mcm kt alam fantasy pun ada..
indah nak mampos dapat menikmati keledek manis nih..

siyesss arr...mmg sedap giler..
gigit lagi dan lagi..
rasa nk nangis bagai..
lain dari yg lain
kalo ada sesapa yg nk rasai alam fantasi yg watashi alami ni..
buleh la cuba kt gesung berhampiran anda
tapi agak2 kalo dah ada kencing manis tu,jgn la ngades ok..
siyess..super manis sampai nak nangis

Over ko..siap ada bintang-bintang lg ,akakaka

5 comments:

Mr PenyuBiru said...

lain macam jer keledek manis ko ni.hehe..

shasha said...

yup!! totally agreed!! sha dah lama tak makan..dulu selalu gak sbb dekat ngan jusco!! bila tgk ni macam teringin la pulak!!

Enchaoz said...

hahahahaha nak shikettttt kak hana.... :D

puterikurekure said...

kite kenal pon dalam tahun lepas rasanya. tapi kalau beli yang mentah kan, kena hati. sebab kite pernah kena, beli kat giant tak manis pon. haihhh..

oh. beli yang belum masak lagi murah kot. leh rebus banyak2. yummy!!!!

nanonano said...

seyes betul2 dasyat neh,
smpai kuar bulan bintang sume..
hehe

awat kt ktn tadek??
kledek psr mlm ade ar
:p
pos sketui sni

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer