Wednesday, January 20, 2010

Mimpi ngeri Terbaik utk tahun 2010



semalam..watashi mimpi...

watashi sedang menangis..
dalam keadaan duduk dan memeluk lutut..
suasana disekeliling watashi sejuk dan gelap...

tetiba watashi rasa ada satu tangan yg merangkul watashi dari belakang
tgn tu genggam kemas bahu watashi dan cuba memujuk watashi
sentuhan lembut...

seketika ada satu cahaya depan watashi..
watashi kecilkan mata utk melawan sinaran cahaya tuh..
bila watashi buka mata..
kt depan watashi. King lengkap back pack dengan tripod
(tatau apamotif tripod dgn bag tuh)
berdiri dlm keadaan yg super terkejut

King jerit sekuat hati nama watashi.
seolah-olah br sedar dr mimpi,watashi cuba bangun dri rangkulan makhluk tu
utk melangkah ke arah king..

kaki watashi seolah2 terikat..makhluk tu pegang muka watashi dan memaksa watashi pandang muka dia.siyess..watashi tak nampak muka and taktahu sape

King menjerit lagi..
kali ni suara dia kuat..arahkan watashi datang pada dia
King amuk siap campak tripod dgn back pack dia.

watashi menjerit utk minta tolong pd king.
tp suara watashi seakan-akan tidak dapat didengari oleh King.
watashi meronta2 minta dilepaskan .ye..sekuat hati..
makhluk tu memujuk watashi.
rangkula makin kuat..

dan king mula tinggalkan watashi yg meronta2 dalam keadaan marah.
watashi menangis dan merayu supaya king menunggu watashi.
tp king terus melangkah laju..

dlm keadaan yg masih meronta2 watashi merayu pada makhluk tu utk lepaskan watashi.
makhluk tu memberikan isyarat yg dia akan lepaskan watashi sekiranya watashi berhenti meronta-ronta..

watashi cuba utk menurut perintah..rangkulan makin longgar
dan apabila watashi dapati makin selamat..
watashi segera bangun dan berlari laju utk kejar king di depan

hampir dekat..semakin menghampir..
watashi pegang tgn king.
king sentap tgn watashi dan menghamburkan kata-kata kesat

watashi menangis dan merayu bagai
watashi pegang kedua2 bahu dia dan cuba menjelaskan keadaan sebenar

King menepis satu tgn watashi..
tgn watahsi jatuh dan disambut oleh makhluk yg sebelum tadi.

makhluk tu menggenggam kemas tgn watashi
dan cuba menarik watashi dari King
tgn watashi pegang erat pada bahu king dan masih merayu pd king utk menolong watashi

dan,,

ms tu la..watashi tersedar dr tidur..
jam menunjukkan jam 4.00am++
watashi kesat airmata watashi
sambil meraup muka..watashi mengucap panjang...
jantung wtaashi berdegup kencang
rasa cemas..

nekad! watashi col king.
luckily,King boleh angkat phone ms tu..kalo tak..jgn harap la dia nk bgn kan..

watashi jelaskan kt dia yg watashi sayangkan dia dan watashi takkan betray dia
king rasa pelik and pujuk watashi utk tido.

pagi tuh..king col watashi lagi utk bertanyakan hal yg sebenar
watashi pun citer arr kt dia..

yg bestnya..
king bgtau watashi yg sebenarnya 5 mins sebelum watashi col..
dia pun terbangun dr tidur secara mengejut dan dlm pada mas tu..watashi col..

hmm...siyess..watashi masih lg takut okeh..
takut sgt..

watashi cub autk convincekan diri watashi yg mimpi tu hanya mainan tidur
tapi ini mimpi after 12tgh malam..

dan dlm mimpi tu..tak byk dialog yg watashi dengar,,
dalam mimpi tu seperti pernah watashi alami dulu.

ye,.watashi basuh kaki..mengucap..baca doa tido lg...
heharap semua ok la kan..

5 comments:

Hazzy Ishak said...

harap semuanya okay...
anggap je tu semua mainan tido macam haz mimpi ne yo tuh..

Super Nia Hana said...

hiksss...
tq hazz

shasha said...

isskk..takde apa la tuh....tido tak cuci kaki kot...

Lifesaver said...

mimpi ko leh wat drama la beb..hehehe


btw, tak de apa...mimpi je tu...

puterikurekure said...

huargghhh! dasat nya mimpi hana neh!
sabar ek hana. mimpi je tu.
mainan tidor.

*tetiba teringat mimpi kite yang en alang ada bini lagi satu tu. macam real je. huhuhu~

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer