Friday, January 15, 2010

100 days Lucky

video

seperti yg watashi sedia maklum.

kita hanya merancang,tp Tuhan yang tentukan bukan?

hari ni genap 100hari watashi bersama King.

tiada sambutan yg istimewa sepertimana yg dirancangkan.

King masih sibuk di pejabat,

dan watashi seperti biasa masih bekerja di hari cuti.

hiksss...

p/s- i'm the lucky one.anuar zain

harap sgt watashi leh bg VC ni kt KING,tp mamat tuh bznyerrr...takkan ada masa

10 comments:

Redbloodsnow said...

wahh...siap count tuh. zie lah dh brape ari ek. x terpikir nk count bagai..haha

rasenya dh over 6 months dah :P

congrats to hana n king kong..opss.. kingg ler..hehehe...lariksss

Hazzy Ishak said...

the king keje kat ane?

Hazzy Ishak said...

biasa lah the king bz sebab nak kumpul duit hantaran watashi.ahaks

Hazzy Ishak said...

haz rasa macam nak nangis dengar lagu ni...


huwaaaaaa T_T

puterikurekure said...

nape kite tak bleh tgk viseo tu ek?

WHY?WHY???????

hukhuk. rasa nak nanges.

Super Nia Hana said...

Zie
ekekek.tq dear

hazzy
king ngan watashi skang neh terpisah 500km(lebih kurang gitu la)

hoo..watashi wat VC nih sepenuh hati okeh..

intan
tabley ekkk...nnt watashi cuba cr len plak.ahahaha..anuar zen pnya psl

Lifesaver said...

aku terharu...leh aku peluk ko *pang!aku tampar diri aku sendiri*


apesal plak aku nak ngada2..bukan aku the king tu..hahaha

Super Nia Hana said...

akakakka
jgn harap la king terharu
dia kurang tunjukkan perasaan dia sebenar
hikssss

hisham said...

hahahaha,,,lawak la komen zie tu...
tahniah coz dh 100 hari u ngn king...

matrix01 said...

Dan seperti biasanyalah lelaki yang ramai tidak ambil pusing samada 100 hari atau 100 tahun telah tiba...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer