Wednesday, January 13, 2010

aduh..ada yang rindu lagi ..?


dah..dah..dah cukup

jgn rindukan watashi lagi..

masuk ni dah nk masuk dah byk helai dah bulu mata watashi gugur sejak semalam

tulunnnn laaa...
kang org ingat watashi sakit plak
penyakit yg gugur semua bulu...


oh ..petua orang tua..!

kalau kita nak org yg rindukan kita tu datang...
kena pakai seru babe..

caranya...??

seru gini..

"kalo rindu..datanglah jumpa watashi"
pastu letak bulu mata tu kat rambut korang..

muahahahha
leh caya keee??

watashi nak cuba lah!

12 comments:

Jard The Great said...

ahaha.. itu muka sakit rindu ke?

Super Nia Hana said...

jard
ni pic rosak teruk
ahahaha

~ mizzAmy ~ said...

yang amy tahu pulak. sebelum tido, tepuk-tepuk bantal dan sebut nama org yg kita suka. nanti org tuh selalu teringatkan kita. tapi amy sendiri tak pernah buat. tak tahu lah kesahihannya...

shasha said...

sha yg rindu tuh!!

Super Nia Hana said...

amy
yeke amy
hana nk cuba!

Super Nia Hana said...

shasha
wahh...sekali rindu je tau
nk abih dah bulu mata hana
hikssss

Hazzy Ishak said...

apakes budak sorang ni...hehe

Super Nia Hana said...

akakaaka
ckp org tua

Lifesaver said...

ko main seru2..aku takut benda lain yg datang..takut woooo..baik ko tobat..hahaha

Super Nia Hana said...

akakakakaka
watashi seru ko datag ziarah watashi

eazy said...

nk seru atif dtg melaka la

kaisu said...

windu gak!

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer