Tuesday, January 12, 2010

MAsih kah Ady ingat..?


-masa kecik kita sesama tggu mamak teng teng di bawah pokok jambu?

-seawal jam 6.30am kita pegi mengaji membelah kesejukkan pagi sambil menikmati langsuir terbang di tiang letrik?


-ady terpaksa berdikari seawal umur 9tahun kerana semua org sekolah pagi dan arwah mak pegi berniaga??

-ady jatuh tangga dan tak pasal2 dapat parut dah mcm squall mcm citer final fantasy?

- tak kisah la camner ady tinggi menggalah pun,ady dah nak kawen, ady dah makin matang dari hari ke hari..pada kak Na ady tetap adik kak Na yg nakal dan PERFECTIONIST!!

HAPPY BIRTHDAY ADY

12 JANUARY

k.na sayang ady

11 comments:

shasha said...

tanjoubi omedeto ady!!

en_me said...

saperlarr tak sayang adekk kannns.. uhuhu

puterikurekure said...

alololo....comeynyeee~

happy birthday ady!

matrix01 said...

Juni shing li kwaile... Juni shing li kwaile...

Super Nia Hana said...

shasha
hiksss..domo arigato

en_me
mak sayanggggg

intan
ekekeke..dah nk kawen pun dier
uhuhuhuh

matrix
xie xie ni

Lifesaver said...

ko kakak yg sweet...tp sweet lagi aku..hahaha

Super Nia Hana said...

LS
sebab ko adik watahsi
hikkssss

Lifesaver said...

aku suka dpt kakak yg bengong macam ko hana!

Super Nia Hana said...

hiksss...hot ehhhh??
ahahahaha

kaisu said...

ady jambu..dah ada gf?

Super Nia Hana said...

dah ada
this year kawwen

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer