Friday, January 22, 2010

Kritikal...

pic gedik ini khas utk lifesaver muntah
LOL


saper perasan skang ni blogging season dh menjunam jatuh?
byk blogger dah semakin busy yang hammat
dan kekerapan update blog makin berkurangan?

ssalah sorang makhluk tuh??
watashi sindri! *angkat tgn tinggi-tinggi

hmm...
watashi nak tanya korang nih..
kalo ada org yg pernah obsess kt korang belasan tahun dulu
dia kembali..cari korang..korang rasa niat dia cane?
maksud watashi keobsessan itu masih ada atau dah tade??

semalam watashi berbual dgn king
bincang panjang
berkaitan dengan apa yg hisham komen pada entry sebelum nih.

hikss..watashi perlukan tunjuk ajar dari org yg berpengalaman
tolong ye

first time yuu..
sgt tak biasa.

LOL

2 comments:

Hazzy Ishak said...

sape yg OBSES dengan watashi..ececehhhhh ramai plak minat watashi.jeles jeles

Lifesaver said...

aku terperanjat btol tgk gambar tu...aku tak muntah beb..tp pengsan terus...hahahhaa


erm...aku x berani la cakap dia tak obsess ko dah..cuma ko kena jaga2 la dgn dia..kalo dia dah berubah..ok la..

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer