Tuesday, January 5, 2010

Kemas-kemas baju baju lama

ok..
watashi dalam proses pindah rumah
so..skang ni watashi dan hitomi dalam proses untuk
membahagikan baju-baju yg kitaorang dah tak muat or tak mo..

watashi ada lebih kurang 4 baju rasanya
satu tu, pakai sekali jek,
tak dah takmo pakai lg..sebab?
sebab kalo watashi tgk baju tu jek..
watashi rasa mcm saket hati

watashi nak buang
hitomi tak kasi.
dia kata kalo nak buang pun
kasila kt sesapa yg nak

beli memahal pastu nak buang
bagi kat orang yang leh hargai nilai tuh

cess..sekali kena tazkirah dengan adik sendiri plak..
okeh..okeh..
watashi pun congak2 dlm kepala..
nk bg sape?

kalo korang kan..
korang nak ke baju kurung kuning yg ada dua lapis tuh
siap manik2 bagai?
dah mcm hape je
*sedangkan hati sakit
akakakkaakka

dua lagi baju baju ala2 daring skit.
giler la....
sape nak bgtau watashi..
size M gitu
korang nk pakai honeymoon pun boleh
confirm dapat baby
*statement keji ..muahhaha
dodulu perasan cam pelakon taiwan la kan
itu yg beli baju ala2 gitu pegi dinner

scary ok...

sedang watashi mengimbau lagi baju2 yg size comel dulu..
sekali jumpa baju nih!
perghh!!!
kemeja fav waatshi masa zaman tomboy dulu!
rambut pendek giler..cool habis la kunun kan'
pakai suar baggy, tshirt besar
4U2Kick habis arr..
ahahaha
::ikat neh sebab nk mengemas.tade maknanya tomboy nk gedik ikat camnih..watashi sanggup tampo diri sendiri::

yeeee..sila percaya...
watashi dulu tomboy
dan hampir mendeclarekan diri LES pun

tp tetiba ada torchlight berjaya menyuluh watashi ke arah jalan yg benar
ahahahahha

leh korang bayangkan kalo watash still tomboy skang??
ahaksss...

apa barang tomboy takut injection kan,.,
muahahahha

oh...jgn bimbang
skang watashi dah bebetul insaf

8 comments:

Mr PenyuBiru said...

baju kotak² tu dah macam zaman agogo punyer baju dah.hehe

hisham said...

comey la baju tu awek...i mmg minat kotak2...hehe

Pocket said...

1) sila lampirkan gambar anda memakai baju yang anda describekan sebagai...

...pakai honeymoon pun boleh
confirm dapat baby


...itu,
(Ayat pocket yang sesekali nak menggatal^^)

2)Pocket nak beli!!!!
peminat lah katakan:D heheheheh

Super Nia Hana said...

penyu
zaman sekolah dulu penyu..mmg old skool habis
hiiksss

hisham
wah..ramai suka kotak2 ekk

pocket
1. ho...takbleyyy tableyyy
baju itu ngeri ala millennium
pastuh...oh..tableyyy
ahahahahaha

2. nk bg sapeeee???
hikssss

puterikurekure said...

baru nak mintak baju tu. skali size M. memang takkan muat la kan.

*insaf di situ*

bilala dapat pakai baju size M dan kecik2 ni. teringin ok. pakai legging, dress bagai. kalau skang pakai camtu, hazab gile!

hana tomboi ke, pompuan tulen ke, kite tetap sayang hana. mmuahh!

Super Nia Hana said...

intan
hiksss...watashi pun sayang intan
*memalu cipan disittew

Lifesaver said...

alhamdulillah...insaf dah kawan aku sorang ni..hehehe. agak2 kalo aku nak baju tu muat dak?hahaha

Super Nia Hana said...

baju kurung over tu size L
yg len tuh...

baju ko leh pegi konsert arr
hiksss

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer