Monday, November 22, 2010

watashi rasa ayat watashi dah cukup gedik nih..

kenkadang gaya penulisan macam ni yg teralu biasa watashi guna:

(dan watahsi sedar mcm besh sgt la kan-uwekkk)



ader ker??

saper arrr???

suka -suki.

tapi lately macam ada transformasi penggunaan bahasa yang membuatkan medula oblongata watashi mengalami menemui jalan buntu untuk mentafsir

Contoh?

ellow/elloe=Hello

napew=Nape

kitew=kita

dye=dia

ak=aku

bwu=baru

mwninx=morning

ok..cukup la...takde keja watashi nak wat senarai bahasa baru.cukup la watashi dapat sms daripada bdk praktical sini yg wat mood watashi meroyan sakan

"mwninx,k.hana.kitew mao join trip sana.ley kew?ary tuw kitew nak jew ikot"

oh adikkkk.....~

5 comments:

puterikurekure said...

hahaha. memang tak suka ok dapat sms camtu. nampak sangat dapat sms dari budak bawah umur. haha.

shasha said...

hahaha...sha tak suka ok...kalo dapat sms camni...sha akan reply " amende kau cakap ni labu??"..bole?

~ mizzAmy ~ said...

hahahaha.... amy nak baca pun rasa nak termuntah. LOL...

Cik NeyNa said...

Ohh..aku pening..
langsung pitam..

zonaku said...

hahaha.... ini isu y bincang ms gathering blogger ari tu...



bahasa cerminan diri....

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer