Monday, November 23, 2009

Lelaki-Lelaki dan Wanita-Wanita Dlm Keluarga Watahshi

YG LELAKI.....

ada yg bole memasak.....

ada yg boleh jadi kaunselor........

ada yg boleh menyusu anak...

yg dodoikan anak.....

mengasuh anak.....

buruh binaan.........

pekerja kontrak..........

dan juga... kekasih ....

YG PEREMPUAN PULAK..?
Buruh kasar?
NO HAL..!!

TUKANG CAT?
NO HALL..??






TAPI....




yg neh..





APA KES???
LOL!!

-family watashi, keja laki ke pompuan ke sama jek
-family watashi jenis yg riuh rendah dan rumah kami biasanya dihiasi dengan hilai tawa dan gurauan
-family watashi jenis yg menghormati level abg dan kakak. kata ganti diri "KO, KAU" utk abg da kakak adalah satu dosa besar.
- family watashi masih terikat dengan adab dan tata susila melayu
-ikatan antara kami adib beradik adalah akrab dan watashi selalu doakan keakraban ini kekal sampai bila-bila.
-Uhuk...ayah,abg..jgn interview byk2 leh? ahaksss

6 comments:

Mr PenyuBiru said...

merempit sambil mengecat?? hehe

Hisham Sheikh said...

tiada lelaki dan wanita x berkembanglah keluarga watashi...hehehe

puterikurekure said...

yup2
ko aku tu macam dosa besar je kan?
hehehe.
sama la ngan family kite hana.

interview sape tu?
ehem!

Lifesaver said...

watashi...ko leh jadi angkasawan ke?

eazy said...

kau aku tak boleh ke?
huhu

arul said...

sgt comel dgn helmet tu hahaha..:D

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer