Monday, November 23, 2009

Latest Ilman


pic neh watashi dapat last week melalui MMS dr King
wahh..makin hari makin cute
macam Pak Ngah mama& papa dia..

Abg The King pun dah makin nampak hensem MATANG
::bang,ilman dah termuntah tuh::

dodolu..abg King neh pengawas
muka cam tade perasaan sgt la kan
tp tak pernah tegur sapa pun
tp sentiasa kemas jek and baek2 jek

tak macam the king
belakang surau leh gaduh2 secara berkumpulan
dia igt neh kumpulan gagak itam ke gelanggang taek kwando ke?
ehehehe..

buas-buas dia pown..
mamat ni otak geliga ms sekolah dlm diam
sbb tu skang neh, watashi nk pegang tgn dia erat
tak mo lepas da..
ahaksss...

10 comments:

shasha said...

hhehee...makin hari makin jiwang le hana chan..uhuk uhuk!

Hazzy Ishak said...

ikat terus kt pokok kelapa, jgn bg lepas...

cHeRyNa PiReS said...

hhehee...makin hari makin jiwang le hana chan..uhuk uhuk!


--> sangat setuju!!!

Super HaNa said...

maybe sbb demam kut sha!
ahahahahahah

Super HaNa said...

cheryna
kasi chance la..ahaksss

hazzy
ikat kt pokok.kang jadi ks dera maaa

Lifesaver said...

hoh!!!aku tgk muka ilman tu macam dah muka ko la...serius!!!sah!!esok ko kawin!haha

Super HaNa said...

LS
tu maksudnya Ilman tu ikut muka ayah diaaaaaaaa....
adehhhhhhhhhhhhhh,....

matrix01 said...

Blakang surau tu ada gelanggang silat kottt...

Super HaNa said...

akakakkaka..
sumpah tade!

puterikurekure said...

ewah2....
amboi...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer