Thursday, November 26, 2009

Kerana Mu...

watashi telah mengalirkan keringat jantan dgn penuh debaran
tulen banggg.!

kerana mu juga...
watashi telah memecut Vina sambil membelah hiruk pikuk jem di kala waktu lunch hour-

kerana mu...
watashi telah dicubit oleh akak yg sarat mengandung kerana bawa kereta mcm syaitonnn nirrojimmm..-ampun kakkkkk..ahahahahah

keranamu...

oh kek Pisang!!


eheheh...
ini sebab seseorang la...
cakar ayam waatshi mencari
masa-masa ni plak semua dah abehh

sakit hati okkk...

yee..yeee.... waatshi kena mengaku la kannn
bab masak lauk bagai atashi okkk
cuma tang pastry and bakery
watashi ADALAH SUPER DUPER FAIL!!
ahahahaha...

dodulu rasa mcm nak cari asben pakar masak2 serba serbi la kan
sekaliiiiiii bila dah kenal2 reramai kawan2 yg ala2 bhgn catering neh bkn main mulut diorang berhip hop menceceh..
terus rasa mcm okk..okkk...okkk.....tamo..tamo..

dapat yg bley masak nasi pun jadilaaahhhhh...
kannn.....

ahaksss

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

wah! kek pisang tu nampak menyelerakan aaa. yummy!

shasha said...

sha suka gila baking!!!!...bab2 lauk tu biasa2 je..tapi baking minaattt sgt2...

Hisham said...

wei/...i dh lame x mkn keke pisang ni..leh email skit a kt i...

Hisham said...

wei/...i dh lame x mkn keke pisang ni..leh email skit a kt i...

green apple said...

dah nampak gamba kek pisang la pulak aku niiiii. nak buat memang malas, nak beli tak tau nak carik kat mana. beli pisang goreng je jadik lahhh.

joegrimjow said...

bnyak kaloriii

nanti gemok!!

Lifesaver said...

sedap tuuuuuuuuuuuu

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer