Tuesday, November 24, 2009

Barang yg lama usah di kenang kan?

pagi td watashi GATAL tgn godek2 pic dlm folder PC neh
nak buang semua pic BF gambar yg tak perlu la

lepas jelajah mcm nak giler setiap folder,
mmg sah tade!
yeahhh..!! *tepuk tepuk tgn

TAPIIII...
tah cane tahhhhhhh

ada dua pic neh yg wat watashi sentap giler
mmg buang masa betol laaaaa
pic hape???


neh..!!!
.
.

.
.
.

.
.
itu namanya cincin ye kanak2

cincin utk saper?

hmmm.....
org yg dolu-dolu la...

tp tak jadi kawen kan..
so cincin yg ditempah ini dah takde fungsi dah

so..sbb sakit hati..

as usual...
watashi telah buang cincin neh ala-ala merejam lembing
satu masa dulu..

bertitik tolak daripada apa yg dah jadi,

watashi selalu pk positif la..
ada hikmah watashi tak jadi kahwen dengan sesape..

maybe watashi yg tak baik
dan dia akan dipertemukan jodoh yg lebih baik
betul?

DAN..!!

apa yg lebih wat watashi saket hati adalahh..!!

watashi TERJUMPA resit yg watashi beli cincin ni..

so dgn selamba kodok rock nya..
watashi keronyok dan jadikan dia bola ping pong

tgh menimbang2 gumpalan kertas tu..
tah macam mana mata watashi nih..
gigih nak tgk apa yg 70% tuh??

HADUIIII...!!!

rerupanya ...
cincin yg watashi beli tuh..berkurun mana pun simpan..
kalo watashi nak trade in balik..
boleh dapat 70% dari harga watashi beli ma..!

uwaaa....
kalo tak..
merasa la watashi pakai jam tgn baru..
wuwuwuwuuwu...

hmm,...kat mana agak2nya ekk watashi buang tuh?

kena selongkar balik neh



15 comments:

Lifesaver said...

tu la...lain kali tgk dulu...kalo tak, leh blnje aku makan ptg ni...potong stim la ko ni...

Super HaNa said...

watashi tak berniat arrrr...
next timeee wokehh..???

Hazzy Ishak said...

isk hana ni.very the careless..hehe

Super HaNa said...

hazzy
ekekeke...wat hape nk simpan kannnn

Rajuna said...

barang lama tak usah dikenang kelak merosak jiwa

Super HaNa said...

RAjuna Asmara
yeahh,,betul2 betul!

sbb tu watashi buang cincin tu

Jard The Great said...

apsal tak jual jaa??

StingRay said...

haha..jual je..dapat duit buat pegi bercuti.

lagi sedap.

Super HaNa said...

jard
mmg nak jual la lepas tgk resit tuhhh
tp cincin tuh watashi dah buang arrr!!!
sbb tu..uwaaaa

my new precious watch
taun depann la beli

Super HaNa said...

stingray
wahh..tersekali ke ko dgn jard ke blog watashi?
nk jual laaaaa........
percayalahhhhhh

Mr. J @ pengerindu.com said...

bila dekat tak dikenang, bila dikenang hilang nth kemana.

www.pengeRindu.com

Pocket said...

kan hanachan kasi kat pocket,
takkan takingat?

(Ayat provokasi ya kawan kawan, tidak benar suma diatas tuu^^)

ad3ck said...

hana..bersabarlah ye. jangan diikut perasaan sangat. ;).

Super HaNa said...

Mr. J @ pengerindu.com
watashi tak sengaja terkenang..


Pocket
ahahahaha..kasi balik pocket!
hana nk jualll!!
ahahahaha

ad3ck
oh..timakaseh adeck..watashi tak biasa plak ko bersopan santun nihhh
adakah ko salah mkn ubat arinih?ahaksss

~ mizzAmy ~ said...

kalau amy lak, amy simpan kot. ngehngehngeh.... nanti2 leh jual balik, and boleh beli benda lain dengan rasa yg tak bersalah langsung.

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer