Tuesday, June 28, 2011

Rutin melipat baju ala ibu-ibu bapok bapok

Pictograph diatas -jap lmpang laju laju.celah mna pictograph kan

Ok kita mula balik
Gambarajah diatas menunjukkan rutin bakal ibu hana setiap kali ujung minggu
Cuci cum auditor check baju mana yg berlobang terkoyak bgai
So kaedahnya set jahit menjahit akan sentiasa ada masa melipat baju

Tapi jgn tnya la kan sehalus mana jahitan watashi
I'm not deen wahab or rizalman hokeyy
Janji tak berlobang udah la kan

Oh...to be honest keja melipat mmg kena commit every week sebab watashi mempunyai seorang suami yg sgt rajin mencuci tanpa gagal
Dari cuci and menyidai king memang terror
And kenapa watashi cakap watashi bleh lipat tanpa gagal?
Msa nak sidai baju dia akan angkat baju and buka semua pengangkut baju then himpun himpunkan depan TV kasi watashi sakit mata
Nak xnak paksa gak lipat
Ye lahhh watashi bknnya rajin sgt kan
Ehehehehe

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

zonaku said...

membasuh, menyidai mmg ok...


melipat???????????


























lari jejauh!

Super Nia Hana said...

Ahahhaha
Samalah kita
Tp tugasan tu utk hana la plak

shasha said...

Tak suka lipat baju gak...

Anonymous said...

aku tak suka IRON BAJU!!!!huaaaaaa:(

adie said...

haha..samalah ngan aku...mmg portfolio basuh,sidai dan angkat tu aku yg buat.tapi portfolio lipat baju wife aku yg ambik.sebab wife aku cakap,hasil lipatan baju aku macam lipat ngan kaki padahal aku lipat pakai tangan.hehe

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer