Tuesday, June 14, 2011

Fw: Catatan sejarah super saiya eh super niahana


Wahhhh
Lihatlah doniaaaaaa
Pinggangku ramping khannnn
Akakaka

Tade maknanya okkkkk
Sebenarnya watashi nak bgtau
Cukup dua kg,maka watashii boleh potong kek and riben dengan diiringi alunan tabla dan sitar
Akakakaka
GENAP NAIK SEPULUH KILO OK!
Tepukkk pengangkap!ahahaha

Skang ni jalan obviously dah takleh catwalk dah
Kenkadang tak tersedar terkengkang pun hade
Choyyyyyyy

Then simpton lain plak
Jalan over skit je kaki mesti cepat letih and bengkak
Kuat mkn skang jgn ckp la kan
Kalo dulu leh la mkn biskut or roti je sarapan
Skang dh xleh tahannn
Kena mkn nasi lemak baru kenyang smpai ke tengahari
Tghari nasik ptg or mlm kena cri yg heavy gak
Tpi best gak la kan
Berat naik tp semua tang perut ye
Muka tade sembab lg walaupun ada org tu mmg tak sabar sabar nk tgk watashi jadi belon
Ahahah pompuan pompuan

Oh pling penting dlm tempoh menghitung hari ni
Penganugerahan sebagai Queen tu dapat digunakan dgn paling optimum

See!!kuku kaki pun ada yg tolong potongkannnnn wa cakap lUuuuuuuu
Ahakssss
*padahal nk membongkok takleh dah skang nih

Apapun tq sayang!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

shasha said...

Ini baru la queen namanya...

Super Nia Hana said...

jgn queen control udah
ehehehe

Mr PenyuBiru said...

wow! bestnye. nak tumpang dua kaki bleh.hehe

Puan Capa said...

ke ko tak boleh nak tunduk sbb perut dah besar???hahaha

Super Nia Hana said...

penyu-ko kena kerat kuku wife ko meh..eeheh

capa-ahahahaha..seksa woo nk tunduk potong kuku kaki...
amik kesempatan..ahahahaha

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer