Sunday, July 3, 2011

Kanda kanda,dinda nak cincin baru.boleh kanda?wachaaa

First of all
Yayyyy!tgn dh start membengkak!!!
Cincin kawen pun dh takleh nk pakai sbb agak ketat
Jam tgn pun agak xselesa and ada masa menyesal buang dua tiga rantai jam tu nk kecikkan ahaks

Alasan cukup konkrit utk watashi dpt jam baru kan kan kan
Eheheh

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Pocket said...

dah kang dibelikan cincin ngan saiz baru nih, longgar la plak bila dah kurus nanti,
jatuhkan plak dlm sungai memana...
sudddaaahhhhhh... :D

Cik NeyNa said...

ok..me sebagai PA kanda approve..hahaha

Muhaimin said...

Hehe sama macam Latipah masa dia mengandung dulu..takpa lepas bersalin dan pantang nanti boleh pakai balik..

p/s: tapi awas, ada juga yang lepas bersalin tak boleh pakai jugak ;p.

Super Nia Hana said...

pocket-bleh himpun aset.ahaksss

neyna-ohh tima kasih PA yg memahami!
ahahahahah\

muhaimin-ko nk bg semangat kappe nih..ngeri jek..ahahaaha

Mr PenyuBiru said...

cincin kawin aku pun dah x bleh pakai gak wpun aku tak peknen.hehe

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer