Monday, October 18, 2010

Petua Orang Tua-Tua

kena byk makan buah-buahan segar..
kaya vitamin dan sebagainya kan?
utk kulit la darah la hape la..
yg sembelit2 pun ok gak kalo makan byk buah pe
watashi pun suka mkn buah ok..
kalo balik kampung jek..ada je ayah belikan buah macam2..
tapi ada sesuatu la yg wat watashi bersungguh sungguh mkn buah pisang kali nih..
seeee.....!!!nampak sedap kan???
tapi disebabkan perkara ni watashi tahan rasa muak eh..ada yg dh nampak ke sebab pe??
tak nampak??
hah! nampak tak??ahahahaha..pisang kembar ok!
arwah nenek watashi cakap...
kalo mkn buah kembar2 ..nanti dapat anak kembar gak!
leh caya ke arr petua org tua?
lantaklah kan.janji watashi dh kenyang skang
hikssss
Alhamdulilahhhhhhh




6 comments:

shasha said...

ahaksss...bole la kita tgk baby kembar hana pas ni ek...??

fakishap said...

yeke??..nt nak cari pisan kembar la..nak anak kembar gak..hehe

Hazzy Ishak said...

kui kui...
dulu rajin makan pisang kononnya nak try diet banana. wakakaka

Cik NeyNa said...

waaaa...
weih..carikan untuk aku weih..
aku pon nak anak kembar gak..huhu

cheqna said...

salam
ada yang kebetulan kena kot..
try tanya ma cheqna dia tak dela makan apa2 yang kembar tuk dapatkan adik cheqna yang kembar tu..
dah rezeki kot..=)

Super Nia Hana said...

shasha
buleeeeyyyyyy!!
*konfiden jek!


fakishap
jom kita berusaha ..!!
berusaha mkn pisang kembar lagi.ahaksss


Hazzy Ishak
pisang sedap.especially pisang emas kan?


Cik NeyNa
selalu dapat pisang dgn kentang jek..yukk kita serbu market pasnih.ahaksss


cheqna
org tua-tua cheqna,,watashi men belasah mkn je..dasar mmg dah suka makan.hikssss

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer