Monday, January 30, 2012

Cendol Terbaik di sungai petani kedah

To be honest,watashi cuma makan cendol masa usia kandungan watashi ceceah 9 bulan mengandungkan DNA(1 day before give birth ok!)

Ni semua penangan kenangan zaman kanak kanak dulu la
Watashi phobia dek abg watashi minum cendol yg ada cicak mati dlm tu

Uwekkk

Ok ok jgn spoilkan mood kelazatan cendol tertua bertapak di sungai petani ni

Lokasi di station bas lama sungai petani
Dia buka ala kereta tolak tu je

Sempoi kan

Lokasi kalo korang duduk kat bench tu bebetul mengadap kedai ni

PUSAT PAKAIAN HARI HARI

CANTEKK DI HATIII-sukahati watashi je buat tagline dia..ahahaha

Dia punya cendol giler lemak berkrim woh

Sumpah masa menaip ni masih telan liur lagi

King kalo dpt mkn cendol ni mmg tak berenti memuji

so org ni la bertanggung jawab buat watashi sukakan cendol

Nasib baik bukan durian

Haa.. Ni plak contoh cendol hidup segan pegi mampos la

Masuk pat suap je terus tolak tepi
Bkn lemak manis
Rasa serdak santan kotak ke santan serbuk tah
Huh!

2 comments:

Masy said...

hahahah cendol yg dihina tu kat mana pulak lokasinya?

Super Nia Hana said...

yg di hina tu kt tesco berhampiran anda!
ahahaha

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer