Wednesday, February 16, 2011

Perihal Hadiah Haritu

entry ni ada kaitan dengan entry yang satu lagi nun
dlm banyak2 yang meneka (cess..mcmla byk yg teka..
intan yang teka paling tepat.

wahhh intan dahsyat ekk..
ni adiah watashi


sorry gambar terbalik.huhuhu..sekali lg..
ok...sila nganga..sebab watahsi smpai sekarang tatau nk guna lagi and mengaharapkan belas kasihan suami (King tercenta) utk pulang and ajarkan watashi cane nk guna,
ahahahhahaha...

ni adiah aper?
ni namanya hadiah penghargaan sebab preggy anak sulung.

watashi rasa memang berbaloi dengan alahan watahsi yg makin mengganas.
tapi takpe,.watashi mmg kuat!

p/s- this week hari terakhir watahsi di tempat lama.
bulan depan watashi start keja and dah duduk sebumbung dengan king dah.
best part is.king ckp dia sggup suapkan watashi mkn disebabkan watashi bila mkn dgn tgn je..kalo berbau tgn watashi hatta cuci dgn sabun pun bley uweekkk..

class baby watashi.! anak daddy






14 comments:

Enchaoz said...

whoaaaa bb!!!!! :D

zonaku said...

alhamdulillah....

bila pindah ke sana???

nanonano said...

syokkkk..
nk branak lg ar cmneh
reason nk bb bley??
:p

shasha said...

wahhhh....bestnya...

Puan Capa said...

wahhhhhhhhhh!aku nganga luas2

Zumie said...

bb torch oh my god..mengidam lame dah tu..:(

Zumie said...

bb torch oh my god..mengidam lame dah tu..:(

matrix01 said...

Perhhh... Rasa nak mengandong lak...

Masy said...

giler ahhhh alahan! hopefully cepat2 laaa abes alahan ni sume ye :)

lindosh said...

hana.. baru sempat nak wat entri pasal ur wedding! sangat ketinggalan kann. btw congrats bakal jadi ibu!

me3n said...
This comment has been removed by the author.
Muhaimin said...

Waaah bessstttnyaaaa..eh Hana due bila? ;)

PuteriKureKure said...

kan betul kita teka...haha. biarpon jauh, tetap ada aura tekaan yang hebat.

hana jaga diri bebaik eh. kalau dah pindah nanti, bagitau ek.

~ mizzAmy ~ said...

torch u!! bak bb pin. hehehe...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer