Wednesday, May 23, 2012

Wallaaahh...Macam Tak Percaya!!!

ok..ok..ketepi semua orang..watashi ada satu pengumuman kelakar

satu keputusan yang cukup drastik yang dibuat oleh watashi
yang asalnya watahsi sememangnya bergurau and cakap kosong...

ha..sekali ko..amik..terjebakkk..

apa yg terjebak?apa yg drastik??

muahahhahahaha..
nak cakap pun malu..


haa..itulah yg watahsi maksudkan..
ni semua dek bahana memborong sakan lah!
then tertiba terjebak...

so wish me luck ya!
kalau rajin,sila add watashi juga di FB..

Hana Baiduri

aww...kelas nama aiii tauuuu...

muahahaha...


2 comments:

MR Penyubiru said...

oo..ko la Hana Baiduri yg add FB aku pagi ni..patutlah tengok gambar cam kenal tapi aku tak berani nak approved takut kena ngorat.ahaha..

Super Nia Hana said...

caitttttt....ada nampak cam muka aku dak?
aku nak meyamar neh.

punyalah glamer namaku penyu
akaakkaka

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer