Sunday, August 7, 2011

Ini gambar semasa 8bln tapi lagi dua mggu watashi dah 9bulan

Persoalannya sekarang kalo korang bijak pandai

Agak agak korang la
Bila agaknya watashi akan dijangka bersalin?

Cuak ok ada yg bercerita bersalin awal dua mggu,awal3 minggu dan ada plak terlajak

Hikssss
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Pocket said...

amik la gambar berdiri,
buleh tunjuk kat anak tu nanti,
'cenggini la masa ibu ngandung kan kamu dulu'
gitu gitu :D

bila nak deliver?
pocket rase 1shawal:D

shasha said...

Soon!! Jgn lupa update nama baby ye!

Super Nia Hana said...

Pocket
Tak ada yg nak amikkan and sejak preggy malu nk amik gmbar ehehhe

Sha insya allah akan dimaklumakn pd sha dgn kadar yg segera

zonaku said...

bsalin kat kl ker balik kampung ni?



amik la sekeping full body pic buat kenangan..... cam x biasa guna cermin kannnn......?

Masy said...

mcm dah tak lama je ni.. mcm tak sempat raya je ni.. hehehehehe

Mr PenyuBiru said...

ko cuba aa ejas bagi beranak 1 syawal. bleh dpt hamper dan masuk paper.hehe

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer